کد خبر: 346196
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۸:۵۵:۱۷
| |

نجفی خوشرودی، نماینده مردم بابل در مجلس:

چه کسانی از اوضاع ناپایدار اقتصادی و اجتماعی منتفع می‌شوند؟

علی نجفی خوشرودی، نماینده مردم بابل در مجلس، با اشاره به منتقدان و انتقادهای اخیر از مجلس گفت: بعضی درصدد تضعیف مجلس به عنوان دموکراسی هستند و تلاش فزاینده‌ای برای به دست گرفتن مجلس می‌کنند. این جریان متوجه باشند که مصداق کنایه بر شاخه نشستن و بن بریدن نباشند.

چه کسانی از اوضاع ناپایدار اقتصادی و اجتماعی منتفع می‌شوند؟
کد خبر: 346196
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۸:۵۵:۱۷

اعتمادآنلاین| نجفی خوشرودی، نماینده مردم بابل در مجلس، در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: سیاست خارجی باید در خدمت توسعه باشد همچنان که در خدمت امنیت ایران در دوران دفاع مقدس، مقابله با تحریم و تروریسم بوده است. مردم انتظار دارند که از فرصت‌های بین‌المللی استفاده موثری شود. در این راستا باید هوشمندانه عمل کرد. جنگ‌افروزان آمریکایی و کسانی که آگاهانه یا ناآگاهانه در این مسیر هستند آب در هاونگ می‌کوبند. چه کسانی از اوضاع ناپایدار اقتصادی و اجتماعی منتفع می‌شوند؟ آیا هزینه این شرایط از جیب خودشان است یا مردم؟

نماینده مردم بابل در مجلس ضمن انتقاد از بعضی منتقدان مجلس شورای اسلامی گفت: برخی درصدد تضعیف مجلس به عنوان نماد دموکراسی هستند و تلاش فزاینده‌ای برای به دست گرفتن مجلس می‌کنند. این جریان‌ها متوجه باشند که مصداقی برای ضرب‌المثل بر شاخه نشستن و بن بریدن بدل نشوند.

وی با استناد به بند 9 سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری گفت: این سیاست مبنی بر عدالت‌محوری و اجتناب بر تبعیض نارواست. در این راستا شایسته است مجلس تنقیح قوانین را برای حذف استثنائات غیرضرور برای بعضی دستگاه‌ها در اولویت قرار داده و از عوارض سوء نظام دوگانه حقوقی و قانونی جلوگیری کند.

نجفی خوشرودی در پایان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و صمت گفت: در مورد برنج و جلوگیری از واردات آن کاری نکردید. تولیدکنندگان مرکبات را دریابید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها