کولیوند، عضو فراکسیون ولایی مجلس:

اخلاق مداری باید سرلوحه کار تمام مسئولان کشور باشد

محمدجواد کولیوند، عضو فراکسیون ولایی مجلس، با تاکید بر این که توهین و تخریب دیگران در سیاست اسلامی جایگاهی ندارد، گفت: با رعایت اخلاق و ادب می‌توان در کنار تفاوت‌های فکری با تکیه بر منافع ملی مسیر توسعه و پیشرفت را پیمود.

اخلاق مداری باید سرلوحه کار تمام مسئولان کشور باشد
کد خبر: 346286
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۰۹:۲۰:۰۱

اعتمادآنلاین| محمدجواد کولیوند، عضو فراکسیون ولایی مجلس، درباره ضرورت رعایت اخلاق و ادب سیاسی در بین فعالان سیاسی گفت: پیامبر اسلام (ص) که آخرین فرستاده الهی هستند، پیامبر اخلاق هستند و می فرمایند من برای اخلاق مبعوث شدم. حال همه باید قضاوت کنیم که کدام یک از ما در راه سیاست، رویه‌ پیامبر(ص) را دنبال می‌کنیم. افرادی که راه پیامبر(ص) را می‌روند و اخلاق را سرلوحه خود قرار داده‌اند، موفق هستند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در ادامه تصریح کرد:‌ اخلاق مداری جامعه را به سمت سعادت سوق می‌دهد و زمینه‌های توسعه و پیشرفت در همه ابعاد را فراهم کرده و دست افرادی که ضد ارزش‌های انسانی عمل می‌کنند را رو می‌کند.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد:‌ اگر ما اخلاق مداری را در همه بخش‌ها به ویژه سیاست سرلوحه کار خود قرار دهیم با وجود تفاوت‌های فکری می‌توانیم با تکیه بر منافع ملی مسیر پیشرفت را طی کنیم.

کولیوند در پایان تاکید کرد: توهین و تخریب دیگران در سیاست اسلام جایگاهی ندارد. از سوی دیگر هر یک از ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که اجازه ایجاد زمینه‌های توهین را ندهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها