کد خبر: 346288
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۰۹:۲۱:۵۳
| |

محمود عباس:

نتانیاهو دنبال فرار از زندان است

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به نتایج انتخابات کنست در سرزمین‌های اشغالی گفت، «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود برای فرار از زندان دنبال ماندن در قدرت و مقام نخست‌وزیری است.

نتانیاهو دنبال فرار از زندان است
کد خبر: 346288
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۰۹:۲۱:۵۳

اعتمادآنلاین| «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به نتایج انتخابات کنست در سرزمین‌های اشغالی گفت: «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود برای فرار از زندان بدنبال ماندن در قدرت و مقام نخست وزیری است.

عباس که در نیویورک به‌سر می‌برد، افزود: به خاطر پایبندی تشکیلات خودگردان به قوانین بین المللی، جهان اندک اندک توجه خود را به سوی مسأله فلسطین معطوف می کند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره روابط این گروه با دستگاه های اطلاعاتی آمریکایی گفت: پس از آنکه رئیس جمهوری آمریکا، قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت، تصمیم گرفتیم، تمامی روابط خود با واشنگتن را قطع کنیم، اما به کمک یکدیگر به مبارزه با تروریسم ادامه می دهیم و روابط ما در این زمینه همچنان پابرجاست.

عباس تصریح کرد: از همکاری خود با دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا خجالت نمی کشیم و روابط ما با این دستگاه ها در مبارزه با تروریسم بسیار خوب است.

او گفت: همچنان امیدواریم که به یک کشور مستقل فلسطینی در مرزهای 1967 با مرکزیت قدس شریف دست پیدا کنیم و مسأله آوارگان براساس قوانین بین المللی به صورت عادلانه حل و فصل شود، هر چند این مسأله نیازمند زمان، تلاش زیاد و درایت است.

عباس در مورد انتخابات کنست گفت: فهرست مشترک احزاب عربی تنها 13 کرسی بدست آورد و درحالی که میزان مشارکت آنان 58 درصد اعلام شد، اگر میزان رأی گیری به 70 درصد می رسید، 15 یا 16 کرسی بدست می آوردند.

رئیس رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گذشته بار دیگر بنیامین نتانیاهو را که در انتخابات فروردین ماه کنست شکست خورد، مامور تشکیل کابینه کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها