معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

دفترچه بیمه در تمامی مراکز درمانی حذف می‌شود

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از حذف دفترچه بیمه در تمامی مراکز درمانی کشور خبر داد.

دفترچه بیمه در تمامی مراکز درمانی حذف می‌شود
کد خبر: 346328
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۰:۱۲:۲۳

اعتمادآنلاین| ‌ مهدی درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی درباره حذف دفترچه‌های درمانی اظهار داشت: حدود یک سالی است که دفترچه‌های درمانی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی به طور کامل حذف شده است ولی بیمه شدگان برای مراجعه به مراکز غیرملکی و طرف قرارداد باید از این دفترچه‌ها استفاده کند.

وی افزود: ما زیرساخت‌های لازم را برای حذف دفترچه‌های تامین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد و غیرملکی تامین اجتماعی آماده کرده‌ایم و از وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی و شورای عالی بیمه درخواست می‌کنیم نسبت به حذف دفترچه‌ها در این مراکز هم اقدام کنند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد:‌ وزارت بهداشت هم در حال انجام اقداماتی است تا بتوانیم این دفترچه‌ها را در تمامی مراکز درمانی حذف کنیم و بیمه شدگان تامین اجتماعی بتوانند با ارائه کد ملی خدمات لازم را دریافت کند.

درخشان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر ساخت بیمارستان جدید در کشور گفت: بیمارستان 400 تختخوابی فیاض‌بخش در سال آینده افتتاح می‌شود و بیمارستان هدایت نیز تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. این دو بیمارستان در استان تهران واقع شده است.

وی افزود: بیمارستان 160 تختخوابی آبادان و همینطور بیمارستان 96 تختخوابی دزفول تا اوایل سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: بیمارستان 320 تختخوابی شیراز نیز مراحل طراحی آن به پایان رسیده است و تا دو هفته آینده مقدمات ساخت آن اجرایی خواهد شد.

درخشان یادآور شد:البته ساخت بیمارستان تبریز نیز هم اکنون در مرحله طراحی است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها