کد خبر: 346347
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۰:۳۶:۴۶
| |

رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمای کشوری مطرح کرد:

آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین/ افزایش تدریجی‌ پروازها+فهرست آژانس‌ها

رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمای کشوری گفت: در حال حاضر فروش بلیت پروازهای اربعین از طریق 18 دفتر خدمات هوایی انجام می‌شود و به تدریج ظرفیت پروازهای اربعین با اخذ مجوزهای بیش‌تر از سوی ایرلاین‌ها، افزایش می‌یابد.

آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین/ افزایش تدریجی‌ پروازها+فهرست آژانس‌ها
کد خبر: 346347
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۰:۳۶:۴۶

اعتمادآنلاین| رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمای کشوری درباره سرنوشت فروش بلیت پروازهای اربعین گفت: مراکز معتبر ارائه بلیت پروازهای اربعین مشخص شد البته ظرفیت صندلی پرواز در این مراکز به تدریج افزایش می‌یابد زیرا مجوزهای پروازی و هماهنگی بین دو فرودگاه مبدأ و مقصد به تدریج در جال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه روزهای آتی به تعداد این مراکز فروش افزوده می‌شود، اضافه کرد: ‌‌شرکت‌های هواپیمایی پس از دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری موظف هستند هماهنگی لازم را بین دو فرودگاه مبدا و مقصد انجام دهند و پس از زمانبندی پرواز، اقدام به فروش بلیت هواپیما کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمای کشوری گفت: فروش بلیت هواپیما از طریق دفاتر به تدریج افزایش می‌یابد. دفاتری که معرفی می‌شوند، دفاتری هستند که طرف قرارداد شرکت‌های هواپیمایی هستند.از سوی دیگر مراکز اصلی فروش شرکت‌های هواپیمایی هم به تدریج با اخذ مجوزها و هماهنگی بین فرودگاه‌های مبدا و مقصد، نسبت به ارائه پروازها اقدام می‌کنند.

فروش بلیت پرو‌ازهای اربعین فعلا در 18 آژانس

جعفرزاده با بیان اینکه فعلاً 18 دفتر فروش بلیت با نرخ مصوب انجام می‌دهند، گفت:‌ تعداد این دفاتر به تدریج افزایش می‌یابد و همچنین در استان‌هایی که پروازهای اربعین برقرار است نیز آژانس‌های طرف قرارداد به زودی معرفی خواهد شد، این نیازمند اخذ مجوز پرواز و هماهنگی شرکت هواپیمایی با فرودگاه‌های مبدا و مقصد است.

برخورد با 3 مورد گران‌فروشی و برگرداندن پول مسافران

مقام مسئول سازمان هواپیمایی کشوری افزود: شرکت‌ها ملزم هستند به نحوه توزیع بلیت‌هایشان توسط آژانس‌های طرف قرارداد نظارت عالی داشته باشند ضمن آنکه باید هرگونه تخلف را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش دهند.

جعفرزاده تأکید کرد: با هر تخلف در حوزه فروش و عرضه بلیت و همچنین گزارش تخلفات از سوی مردم، به صورت ویژه برخورد می‌کنیم.

وی به زائران توصیه کرد که حتما از مراکز معتبر نسبت به تهیه بلیت پروازهای اربعین اقدام کنند و در صورت امکان حتماً بلیت را از داخل کشور تهیه کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمای کشوری با اشاره به اینکه با متخلفان و گرانفروشان برخورد می‌شود، گفت:‌در دو هفته اخیر سه مورد تخلف گرانفروشی بلیت اربعین به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه شد که رسیدگی کردیم و پولی که به صورت اضافه از زائر دریافت شده بود را برگرداندیم.

برای تاریخ‌های 20 تا 30 مهرماه امسال، نرخ بلیت پروازهای تهران ـ نجف ـ تهران و تهران ـ بغداد ـ تهران 2.2 میلیون تومان و نرخ بلیت مشهد ـ نجف ـ مشهد و مشهد ـ بغداد ـ مشهد 2.8 میلیون تومان تعیین شده است.

نرخ بلیت سایر شهرستان‌ها هم در مسیرهای نجف و بغداد مشابه نرخ تهران به نجف و بغداد است.

‌ نرخ بلیت‌های یکطرفه در مسیرهای تهران ـ نجف یک میلیون و 100 هزار تومان و در مسیر مشهد ـ نجف یک میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است.

کاربران می‌توانند فهرست دفاتر فروش بلیت پروازهای اربعین را در 3 استان تهران، اصفهان و خراسان رضوی، از اینجا مشاهده کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها