کد خبر: 346387
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۱:۳۲:۵۰
| |

انصارالله:

فقط شکستن محاصره و توقف جنگ یمن را می‌پذیریم

رئیس هیات مذاکره‌کننده دولت صنعا در گفت‌وگو با شبکه المیادین، تاکید کرد: تعداد اسیران ائتلاف سعودی باید در هاله‌ای از ابهام باقی بماند زیرا این امر ما را در تبادل اسیران یاری می‌کند.

فقط شکستن محاصره و توقف جنگ یمن را می‌پذیریم
کد خبر: 346387
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۱:۳۲:۵۰

اعتمادآنلاین| محمد عبدالسلام، عضو انصارالله یمن و رئیس هیات مذاکره‌کننده دولت صنعا تصریح کرد: این پیامی به تمام اشغالگران خاک یمن است و دولت صنعا تنها راه حل فراگیر که منجر توقف جنگ و شکستن محاصره شود، می‌پذیرد.

رئیس هیات مذاکره‌کننده دولت صنعا بر کشته شدن تعداد زیادی از رزمندگان یمنی در جریان عملیات "نصر من الله" نیز تاکید کرد.

عبدالسلام افزود: داده‌های ارائه شده بسیار کمتر از حجم عملیات است و این به انگیزه‌های امنیتی به دلیل تداوم عملیات بازمی‌گردد.

این عضو انصارالله یمن گفت: پیام‌های آمریکایی و انگلیسی وجود دارند مبنی بر اینکه عربستان خواهان توقف جنگ است اما تاکنون تعلل کرده است.

او تاکید کرد: عملیات «نصر من الله» پیامی به تمام اشغالگران خاک یمن است با این مضمون که ما آنها را تعقیب خواهیم کرد.

عضو انصارالله فاش کرد: افشای عملیات مذکور مدتی طول کشید زیرا نیاز به آمادگی بزرگ برای تامین اسیران داشتیم.

در عین حال عبدالسلام تاکید کرد: ما با اسیران با احترام برخودر می‌کنیم در حالیکه ائتلاف سعودی اسیران ما را شکنجه و مجازات می‌کند.

عبدالسلام افزود: این عملیات پیشرفتی گسترده است و ادامه دارد و نمی‌خواهیم با هیچ اشتباهی در میدان آن را به مخاطره بیندازیم.

او در این راستا تصریح کرد: بین اسیران و کشته‌ها افسران سعودی هستند زیرا ریاض در نبردهای اصلی به افسران یمنی‌ تکیه نمی‌کند.

این مسؤول یمنی ادامه داد: امارات همچنان جزو کشورهای متجاوز اشغالگر یمن است و از آن می‌خواهیم برای خاتمه حضورش در این نقش اقدام عملی انجام دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها