کد خبر: 346399
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۲:۰۰:۱۰
| |

مورینیو:

اینتر خانه و خانواده من است

خوزه مورینیو اگرچه چیزی در حدود یک دهه پیش در ایتالیا موفقیتی بی‌سابقه را به همراه اینترمیلان تجربه کرد اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به سری آ ندارد و در مصاحبه‌ای با اشاره به خاطره‌ای پس از فتح لیگ قهرمانان به همراه اینتر، بار دیگر به نیمکت رئال چشمک زد.

اینتر خانه و خانواده من است
کد خبر: 346399
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۲:۰۰:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرمربی 56 ساله پرتغالی در جریان 2 فصل حضور در سن‌سیرو پنج جام را برای نراتزوری به ارمغان آورد که گل سرسبد آنها، فتح سه‌گانه سال 2010 بود که با پیروزی 2 بر صفر مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا به نقطه اوج خود رسید.

مورینیو پس از آن پیروزی به طور غیرمستقیم به کوچ به سانتیاگو برنابئو اشاره کرد و کمتر از یک هفته بعد به طور رسمی هدایت کهکشانی‌ها را به عهده گرفت.

او سه سال در مادرید ماند و از آن زمان به بعد دوران پرفراز و نشیبی را در انگلیس به همراه چلسی و منچستریونایتد سپری کرد و در نهایت دسامبر سال گذشته بدون خداحافظی از اولدترافورد اخراج شد.

طی 9 ماه اخیر و پس از اخراج مورینیو، چندین باشگاه معتبر اروپایی برای به خدمت گرفتن مرد پرتغالی ابراز تمایل کردند که از جمله آنها می‌توان به همین باشگاه اینترمیلان اشاره کرد؛ تیمی که پیش از انتصاب «آنتونیو کونته» به عنوان سرمربی خود در ماه مه خواستار بازگشت مورینیو شد اما آقای خاص هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به سری‌آ ندارد.

مورینیو در مصاحبه با برنامه تیکی‌تاکا ایتالیا اظهار داشت: آینده من؟ فکر نمی کنم ایتالیا جایی در آینده‌ام داشته باشد.

سرمربی پرتغالی در ادامه با اشاره به جدایی خود از اینتر که 9 سال پیش رخ داد، تاکید کرد: اینتر خانه و خانواده من است؛ «ماسیمو موراتی» دوست و رییس من است؛ داستان سه گانه شگفت‌انگیز بود؛ بعد از فینال مادرید، اگر برای جشن گرفتن به سن‌سیرو برمی‌گشتم، هرگز اینتر را ترک نمی‌کردم، خداحافظی با خانواده کار سختی است.

وی ادامه داد: آن شب هم من می‌دانستم که در آستانه جدایی از اینتر هستم؛ نمی‌توانستم برای سومین بار به رئال جواب منفی بدهم.

اینتر تحت هدایت کونته، شروع درخشانی در سری‌آ داشته و 6 پیروزی از 6 دیدار صدرنشین ایتالیا محسوب شده و در نبردی پرتنش هفته آینده باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی یوونتوس برود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها