کد خبر: 346457
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۳:۴۶:۴۷
| |

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در مجلس:

آموزش مبانی قرآنی باید از دوران کودکی آغاز شود

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: تنها راه پیاده سازی سبک زندگی قرآنی آموزش به فرزندان از دوران کودکی و در مهدکودک هاست.

آموزش مبانی قرآنی باید از دوران کودکی آغاز شود
کد خبر: 346457
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۳:۴۶:۴۷

اعتمادآنلاین| ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در مجلس، با اشاره به اینکه برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قران کریم در اصفهان اتفاق مبارک و میمونی است، گفت: متاسفانه سبک زندگی ما در سطح جامعه قرآنی نیست که در این ارتباط می توان به آمار رشد ناهنجاری های رفتاری و اجتماعی اشاره کرد.

لزوم به کارگیری روش های جدید انس با قرآن

وی افزود: برای تشویق نوجوانان و جوانان به فراگیری قرآن کریم برای حضور در مسابقات قرآن کریم چاره ای جز این نداریم که از دوران کودکی مفاهیم و مبانی قرآنی را آموزش دهیم و با تکیه بر روش های جدید جوانان را به زیست با قران کریم تشویق کنیم.

نماینده مردم شهرستان نجف آباد تا تاکید بر اینکه در بعضی از کشورهای غربی، سبک زندگی با مفاهیم قرانی نزدیکتر است، تصریح کرد: متاسفانه این عدم موفقیت در زیست پذیری با آموزه های دینی و قرانی در جامعه امروزه مشهود است، پژوهشگران دینی و مذهبی باید به آسیب شناسی این موضوع بپردازند و نتایج تحقیقات را به قانونگذاران اطلاع دهند تا قوانینی مبتنی بر مبانی قرانی تهیه و تنظیم شود.

آموزش از دوران کودکی و در مهدکودک ها

وی با تاکید بر آموزش مفاهیم و مبانی قرانی از دوران طفولیت و در مراکز مهدکودک ها ابراز داشت: اینکه سبک زندگی قرانی در سطح جامعه دغدغه عمومی نیست را باید در دوران کودکی و مهدکودک ها جست و جو کرد. به نظر می رسد که مهمترین راه برای جاری شدن مفاهیم قرانی در زندگی آموزش در دوران طفولیت است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها