کد خبر: 346492
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۴:۳۰:۴۳
| |

کلوپ:

به تنها چیزی که فکر می‌کنیم شکست دادن سالزبورگ است

سرمربی لیورپول می‌گوید تنها تمرکز او بر برتری تیمش در بازی پیش رو برابر لسترسیتی است و به ثبت رکورد بیش‌ترین برد متوالی در لیگ فکر نمی‌کند.

به تنها چیزی که فکر می‌کنیم شکست دادن سالزبورگ است
کد خبر: 346492
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۴:۳۰:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از تلگراف، لیورپول بعد از شکست در بازی نخست برابر ناپولی، در خانه به دیدار سالزبورگ خواهد رفت. شاگردان کلوپ این روزها در لیگ برتر توانستند با بردهای پیاپی در صدر جدول قرار داشته باشند و در این دیدار احتمالا کلوپ به چند بازیکن اصلی تیمش استراحت خواهد داد.

یورگن کلوپ پیش از این دیدار درباره شروع خوب لیورپول در لیگ برتر گفت: من کسی هستم که خیلی به آمار و رکورد علاقه ندارم. در بازی‌های آینده بازی‌های حساسی داریم. به تنها چیزی که فکر می‌کنیم این است که بتوانیم سالزبورگ را در لیگ قهرمانان ببریم. به زدن رکورد در لیگ برتر فکر نمی‌کنم. در ادامه بازی حساسی با لسترسیتی داریم و سپس دو هفته رقابت باشگاهی تعطیل خواهد بود و در ادامه با منچستریونایتد بازی خواهیم داشت. هر بازی سختی و دشواری خودش را دارد. وقتی روی هر بازی تمرکز کنید و برای برد به میدان بروید، آن وقت رکوردها ایجاد می شوند.

لیورپول بعد از بازی برابر سالزبورگ در لیگ قهرمانان باید در خانه به دیدار لسترسیتی برود که هدایت این تیم را برندان راجرز سرمربی سابق لک‌لک‌ها عهده‌دار است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها