فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص):

هدف اصلی دشمن نا امید کردن جوانان به آینده کشور است

سردار محمد رضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در آیین نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در جماران گفت: دشمن با ایجاد اختلاف های قومیتی ، مذهبی، سیاسی و... سعی در ایجاد ناامیدی بین جوانان و جامعه نسبت به آینده کشور دارد.

هدف اصلی دشمن نا امید کردن جوانان به آینده کشور است
کد خبر: 346548
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۶:۰۲:۴۸

اعتمادآنلاین| سردار محمد رضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در مراسم تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس مناطق شهر تهران و رزمندگان شاغل و بازنشسته شهرداری منطقه یک و ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، معاونان و مدیران این منطقه و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ،یکشنبه 7 مهر ماه در حسینیه جماران برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: وظیفه همه هست که تحت محور امام (ره) و رهبری وحدت داشته باشیم و با امید به آینده برای ساخت کشوری توانمند تلاش کنیم تا دشمن نا امید و طمعش از کشور برداشته شود.

به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، وی افزود : آنچه دفاع مقدس را از سایر جنگ ها متفاوت کرد نوع نگاه و تفکر رزمندگان، امام (ره) و مردم ما بود و این تفکر که همان تفکربسیجی است که امام (ره) به آن اشاره کرده بود، امروزه نیز توانسته کشور ما را مقتدر در دنیا نگه دارد و دشمن را در برابر عظمت مردم ایران به زانو درآورد.

شهردار منطقه یک نیز دفاع مقدس را زیباترین جلوه مشارکت مردم در امور کشور دانست و افزود: در جهان پیچیده ترین موضوعات ، جنگ و دفاع است و حضرت امام (ره) این امر را به جوانان سپرد و چه خوب نتیجه گرفت و رزمندگان ما چه زیبا از آرمان های انقلاب اسلامی ، دینی و انسانی کشور دفاع کردند و یک وجب از خاک کشورمان هم به تصرف دشمن در نیامد.

موسوی افزود: تجلیل از مقام شهدا ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از کوچکترین وظایف ماست و جامعه ما با الگو قرار دادن این اسوه های انسانیت،شرافت،رشادت و پایمردی به یاری خداوند در مسیر تعالی و رستگاری با صلابت پیش خواهد رفت.

وی تصریح کرد: ما در منطقه ای مشغول خدمات رسانی هستیم که متبرک به 8 امامزاده(ع)، 107 مسجد، 42 حسینیه و تکایا ، 6 حوزه علمیه است و 987خانواده شهید، 1864 جانباز و 92 آزاده را در خود ماوا داده که باعث افتخار ما است و در شهرداری منطقه یک نیز با 44 رزمنده ،25 فرزند شهید و 18 جانباز همکار هستیم.


گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها