کد خبر: 346589
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۸:۳۰:۰۷
| |

اسدالله عباسی،‌ سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

درباره امنیت سامانه ثبت اموال با قوه قضائیه مذاکره می‌کنیم

سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس گفت: بنا است تا مذاکرات از سوی مجلس با رئیس دستگاه قضا در رابطه با موضوع امنیت سامانه ثبت اموال و دارایی‌ها انجام شود و تضمین این امنیت برعهده قوه قضاییه است.

درباره امنیت سامانه ثبت اموال با قوه قضائیه مذاکره می‌کنیم
کد خبر: 346589
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۸:۳۰:۰۷

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی،‌ سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع معرفی وزیر بازرگانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه این موضوع مورد بحث قرار گرفت که پس از تأیید طرح در شورای نگهبان آیا لازم است علاوه بر معرفی وزیر بازرگانی، وزیر صنعت و معدن هم مجدد به مجلس برای رأی اعتماد معرفی شود یا خیر که این موضوع پس از اعلام نظر شورای نگهبان در این باره مشخص خواهد شد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در نهایت این موضوع از سوی شورای نگهبان اعلام و توسط دولت اجرا خواهد شد و در این میان مجلس کاری به این مسئله ندارد.

عباسی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز موضوع ثبت اموال و دارایی نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد تا در این باره مذاکره‌ای با رئیس قوه قضاییه انجام شود و در این مذاکرات این نکته مطرح شود که آیا سامانه‌ای که قرار است در آن اموال و دارایی‌ها ثبت شود آیا اطلاعات در آن محفوظ می‌ماند و یا اینکه احتمال دارد بعداً سرقت رایانه‌ای و مسائل مانند این درباره آن اتفاق بیافتد؟ که تضمین این امر با قوه قضاییه است.

وی افزود: همچنین در این جلسه موضوع سرقت از منزل یکی از نمایندگان مورد بحث قرار گرفت که این نکته مطرح شد که تاکنون مستندات قانونی در این باره به دست هیأت رئیسه نرسیده و اظهارنظرهایی هم که در این زمینه انجام شده از طرف مجلس نبوده و صحت و سقم این موضوع زمانی از سوی مجلس اعلام می‌شود که مستندات قانونی در این باره ارائه شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: محتوای اظهارنامه‌ای هم که در اختیار نماینده مورد نظر بود با آنچه در رسانه‌ها مطرح شده متفاوت است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها