عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور:

دستگاه قضایی پشتیبان مدیران جهادی در جهت رونق تولید است

جلسه قرارگاه رونق تولید با حضور رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و القاصی دادستان تهران برگزار شد.

دستگاه قضایی پشتیبان مدیران جهادی در جهت رونق تولید است
کد خبر: 346668
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۰۸:۴۴:۴۴

اعتمادآنلاین| عمرانی، معاون دادستان کل کشور در حاشیه این جلسه در رابطه با نقش دستگاه قضایی در کمک به رونق تولید بیان کرد: حمایت قوه قضائیه از تولید، سرمایه گذاری، اشتغال و احیاء واحدهای تولیدی خُرد و کلان قطعی و حتمی است.

وی تصریح کرد: دادستانی کل کشور در اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستور و پیگیری ریاست محترم قوه قضائیه و همگام با سایر واحدهای قوه قضاییه، تلاش می‌کند تا با مدیریت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی دادستان‌های سراسر کشور، مدیران با انگیزه و جهادی را در مسیر رسیدن به اهداف عالیه در رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم عزیز یاری کند.

این مقام قضایی افزود: دادسراها علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در مبارزه با موانع تولید که در لباس فساد ظاهر می شوند، در اجرا و رصد برنامه‌های تامین مایحتاج عمومی، کالاهای اساسی، تنظیم بازار، رونق تولید و اشتغال نیز نظارت می کنند.

معاون دادستان کل کشور در امور مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان یافته ادامه داد: بخشی از مشکلات اقتصادی و تولیدی کشور در ساختارهای غلط و تاریخ گذشته، نحوه صدور مجوزها، کارت‌های بی هویت بازرگانی، فرار مالیاتی، پولشویی، نحوه ثبت سفارشات، بد اظهاری، قاچاق سازمان یافته، قوانین و مقررات دست و پاگیر، امضاهای طلایی، رانت، عدم شفافیت و تاخیر در بهره برداری از سامانه‌ها و دولت الکترونیک ریشه دارد.

عمرانی در پایان گفت: قوه قضائیه با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود و همکاری دستگاه‌های دیگر، اصلاح ساختارها و تحول واقعی در رونق تولید و خود کفایی را نصب العین قرار داده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها