کد خبر: 346787
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۱:۰۸:۳۷
| |

رونالدو:

عاشق فوتبال هستم

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید در دنیای تجارت هم تیم خوبی دارد.

عاشق فوتبال هستم
کد خبر: 346787
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۱:۰۸:۳۷

اعتمادآنلاین| ‎ کریستیانو رونالدو 34 ساله که پیش از این اشاره کرد بود شاید مانند بازیکنانی همچون رایان گیگز و پائولو مالدینی تا 40 سالگی به بازی کردن ادامه دهد، در گفت‌وگو با سایت «اسپورت بایبل» درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: من هنوز هم عاشق فوتبال هستم. عاشق این هستم که هواداران و کسانی که مرا دوست دارند را با بازی‌ام سرگرم کنم. مسئله سن نیست، بلکه مسئله ذهنیت است. کسی چه می‌داند که یک یا دو سال دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد!

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم از کسی تقلید کنم. همیشه باید خودتان باشید اما می‌توانید چیزهای کوچکی از الگوهای خوب برداشت کنید و این تنها مربوط به فوتبال نمی‌شود و می‌توان از ورزشکاران رشته‌های دیگری همچون فرمول یک، NBA، گلف و UFC نکته‌هایی را الگوبرداری کرد. بهترین ورزشکاران اخلاق کاری مشابهی دارند. حتی مدیرعاملان بهترین کمپانی‌ها همیشه باانگیزه هستند و برای رسیدن به بهترین چیزها باید سخت تلاش کنند.

مهاجم پرتغالی یوونتوس که تاکنون به عناوین انفرادی و تیمی مختلفی از جمله کسب پنج جایزه توپ طلا دست یافته، در ادامه اظهار داشت: باید به خودتان اعتماد داشته باشید. در فوتبال من کنترل بیشتری دارم و می‌دانم که می‌توانم چه کارهایی انجام دهم. در تجارت اما اوضاع کمی متفاوت است و شما به افراد دیگر هم وابسته هستید اما من در دنیای تجارت هم تیم خوبی دارم و فعالیت در این حوزه هم چالشی برای من خواهد بود.

کریس رونالدو در پایان تأکید کرد: چیزهایی که در فوتبال به دست آورده‌ام حاصل سال‌ها سختکوشی، فدارکاری و اشتیاق است. من هنوز خارج از فوتبال نیستم اما انسان رقابت‌طلبی هستم و دوست ندارم نفر دوم یا سوم باشم. همیشه می‌خواهم نفر اول باشم، برای همین در دنیای تجارت صد درصد تلاشم را به کار خواهم بست.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها