کد خبر: 346801
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۱:۳۷:۰۰
| |

نماینده خوی خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با شایعه‌پراکنان علیه خود شد

سیدتقی کبیری، نماینده مردم خوی در مجلس، از رئیس قوه قضائیه خواست به دلیل پخش شایعات علیه او و اتهامات فراوان پس از سرقت منزلش خواست در این باره برخورد قاطع صورت گیرد.

نماینده خوی خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با شایعه‌پراکنان علیه خود شد
کد خبر: 346801
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۱:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدتقی کبیری، نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه 9 مهر در تذکر شفاهی گفت: در پس حادثه سرقت از منزل اینجانب که جمعه گذشته رخ داد متاسفانه از سوی برخی افراد، گروه‌ها و رسانه‌ها با پخش شایعات و اتهامات فضای بداخلاقی و بی‌اعتمادی دامن زده شد.

وی افزود: این اتهامات در قالب سرقت چهارصد میلیون تومان وجه نقد و 250 هزار دلار یا یورو پخش شد که موجب سوء استفاده رسانه‌های بیگانه شد و پشت بند آن هجمه‌ها آغاز شد.

نماینده خوی در مجلس تصریح کرد: من از جایگاه فردی که اسناد و مدارکش به سرقت رفته بود و امنیت او و خانواده‌اش متزلزل شده بود در جایگاه متهم قرار گرفتم.

کبیری تصریح کرد: مبالغ اعلامی در رسانه‌های مختلف و در فضای مجازی را به شدت تکذیب می‌کنم و ضمن تشکر از اقدامات انقلابی ریاست قوه قضاییه از وی می‌ خواهم در همین موضوع با قاطعیت ورود پیدا کند و اگر با من نماینده یا هر مسئول دیگری تخلفی را انجام داده است برخورد کند و اگر تخلفی صورت نگرفته در برابر عده‌ای که فضای جامعه را ناامن کرده و سرمایه اجتماعی را خدشه‌دار کرده است و مجلس و اعتبار آن را زیر سوال برده است و موجب بروز شایعات شده است و موجب سوء استفاده بیگانگان شده است برخورد قاطع صورت گیرد.

وی گفت: اگر اسناد و مدارک اینجانب به سرقت رفته است باید مراقب باشیم که ایمانمان به سرقت نرود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها