کد خبر: 346881
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۳:۴۴:۰۷
| |

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران:

50 هزار مسافر، روزانه از خط 7 مترو تهران استفاده می‌کنند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: روزانه بیش از 50 هزار مسافر از خط 7 مترو استفاده می‌کنند و فاصله حرکت قطار‌ها در این خط کاهش پیدا کرده است.

50 هزار مسافر، روزانه از خط 7 مترو تهران استفاده می‌کنند
کد خبر: 346881
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۳:۴۴:۰۷

اعتمادآنلاین| ‌ فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد آمار مسافران خط 7 مترو تهران اظهارداشت: با توجه به بهره برداری از ایستگاه‌های جدید خط 7 و کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط مترو، شهروندان تهرانی به استفاده بیشتر از این ناوگان ترغیب شده‌اند. به طوری که از ابتدای مهر 98 آمار مسافران خط 7 مترو تهران از 50 هزار نفر عبور کرد.

وی به کاهش فاصله حرکت قطار‌های خط 7 مترو از 15 دقیقه به 12 دقیقه اشاره و خاطر نشان کرد: به همین دلیل در مهر میزان استفاده شهروندان از خط 7 متروی تهران افزایش یافته است.

نوبخت در ادامه از افزایش مسافران مترو تهران و حومه نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در هفته اول مهر سال پیش 26 هزار نفر از خط 7 متروی تهران و حومه استفاده کردند که این رقم امسال به 300 هزار نفر رسیدو به عبارتی حدود 274 هزار نفر افزایش مسافر داشتیم.

ایستگاه میدان صنعت شلوغ ترین ایستگاه خط 7 مترو تهران است و ایستگاه‌های تربیت مدرس، مهدیه و بریانک به ترتیب بیشترین آمار مسافر را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین با توجه به اجرای طرح شناور شدن ساعت کاری دستگاه‌های دولتی، شهروندان و مسافران می توانند با آرامش خاطر بیشتری برای سفر های درون شهری در ساعت های مختلف از مترو استفاده کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها