کد خبر: 346989
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۷:۰۶:۱۴
| |

سردار حاجی زاده:

گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است

سردار حاجی زاده با تاکید بر اینکه موازنه قدرت تغییر کرده و گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است، گفت: با دستیابی به فناوری های جدید موازنه اقتصاد دفاعی نیز تغییر کرده است.

گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است
کد خبر: 346989
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۷:۰۶:۱۴

اعتمادآنلاین| سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه در تبیین توانمندی ها و قابلیت های منحصر بفرد و بومی این نیرو که مزیت های ویژه ای برای مقابله با تهدیدات دشمنان ایجاد کرده است؛ اظهار کرد: به برکت اجرای دقیق تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و استفاده گسترده از جوانان نخبه، شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های کشور توانسته ایم موشک های زمین به زمین، موشک های ضد ناو، پهپادها، رادارها و سامانه‌های جنگ الکترونیک را از ایده تا محصول کاملاً ایرانی تولید کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز علاوه بر پایگاههای کشورهای فرامنطقه ای، ناوهای آنها در دریا را تا 2 هزار کیلومتری بی خاصیت کرده ایم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه امروز موازنه قدرت تغییر کرده و گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است، گفت: با دستیابی به فن آوری های نوین موازنه اقتصاد دفاعی نیز تغییر کرده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان تصریح کرد: امروز دشمن درصورتی که دست به اجرای عملیاتی علیه پهپادهای ما بزند حتی اگر موفق هم بشود مجبور است موشک پدافندی 5 میلیون دلاری را خرج پهپاد فوق پیشرفته 25 هزار دلاری ما بکند؛ بزند یا نزند آنها مغلوب و بازنده این مواجهه هستند.

منبع: سپاه نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها