کد خبر: 346996
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۷:۲۲:۵۲
| |

کمیته ویژه بررسی فعالیت شرکت‌های اینترنتی مسافربری در مجلس تشکیل می‌شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تشکیل کمیته ویژه‌‌‌ای در این کمیسیون برای بررسی فعالیت شرکت‌های اینترنتی مسافربری خبر داد و گفت: قرار شد تا این کمیته ظرف هفته آینده جلسه‌ای با مدیران این شرکت‌ها برگزار کند.

کمیته ویژه بررسی فعالیت شرکت‌های اینترنتی مسافربری در مجلس تشکیل می‌شود
کد خبر: 346996
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۷:۲۲:۵۲

اعتمادآنلاین| ‎ صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز(سه‌شنبه، 9 مهر) این کمیسیون، گفت: در این جلسه نحوه فعالیت شرکت‌های اینترنتی فعال در حمل و نقل مسافر با حضور مدیران برخی از این شرکت‌‌ها و نیز مسئولانی از شورای عالی ترافیک شهرهای کشور و همین طور برخی از معاونین وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

وی افزود: در ادامه این جلسه، مدیران شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی مسافر گزارشی از فعالیت‌‌‌ها، عملکردهای‌شان و همین طور میزان رضایتمندی مسافران این خدمات ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد تا کمیته‌ای ویژه برای بررسی نحوه فعالیت‌ شرکت‌های اینترنتی حمل و نقل مسافر در کمیسیون عمران مجلس تشکیل شود.

بدری تصریح کرد: قرار شد تا کمیته بررسی نحوه فعالیت شرکت‌‌های اینترنتی نهایتا ظرف هفته آینده جلسه‌ای با مدیران این شرکت‌ها و همین طور مسئولان شهرداری‌ها و وزارت راه و شهرسازی برگزار و گزارش آن را به هیئت‌رئیسه کمیسیون تقدیم کند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در پایان به بخش دیگری از جلسه امروز این کمیسیون اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه، مسئولان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، کشور، بهداشت و درمان و همین طور سازمان پدافند غیرعامل گزارشی از اقدامات‌شان برای اسکان و برنامه‌‌ریزی‌‌های لازم جهت برپایی مراسم اربعین امام حسین(ع) به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها