کد خبر: 347059
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۰۸:۵۱:۰۴
| |

رئیس فدراسیون هاکی:

نسخه اصلی فدراسیون هاکی در بخش چمنی است

رییس فدراسیون هاکی گفت: بخش اصلی فعالیت فدراسیون هاکی در بخش چمنی است و به طور حتم با حمایت‌ مسوولان و در آینده‌ای نزدیک در این رشته افتخارات زیادی را به ارمغان خواهیم آورد.

نسخه اصلی فدراسیون هاکی در بخش چمنی است
کد خبر: 347059
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۰۸:۵۱:۰۴

اعتمادآنلاین| ‌ «بهرام قدیمی» روز چهارشنبه اظهار داشت: مجمع فدراسیون هاکی با حضور مسولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد و گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون به صورت کامل در این مجمع ارائه شد.

وی افزود: همان‌طور که وزارت ورزش و جوانان تاکید دارد، نسخه اصلی فدراسیون هاکی در بخش چمنی است و به طور حتم با حمایت‌هایی که از سوی مسوولان مربوطه صورت خواهد گرفت در آینده‌ای نزدیک در این رشته افتخارات زیادی را به ارمغان خواهیم آورد.

رییس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: چند تورنمت بین‌المللی و داخلی پیش روی هاکی است و با قدرت در این مسابقات شرکت خواهیم کرد و البته به دنبال کشف استعدادهای جوان هستیم تا آنها را برای رشته چمنی پرورش دهیم.

قدیمی تصریح کرد: فدراسیون هاکی توجه ویژه‌ای به بخش زنان دارد و در این مدت تلاش‌های زیادی انجام داده‌ایم و پیشرفت‌ها در این زمینه قابل قبول بوده است.

وی تاکید کرد: در بخش زنان کمیته‌هایی وجود دارد که با مردان مشترک است اما به طور حتم ظرف روزهای آینده کمیته‌های مستقلی تشکیل خواهد شد تا فعالیت‌های زنان جدی‌تر پیش برود.

رییس فدراسیون هاکی در پایان گفت: با ارگان‌های مختلف مذاکرات خوبی داشتیم تا رشته هاکی را تا آنجا که می‌توانیم در سطح جامعه گسترش دهیم و به طور حتم اخبار خوبی در این زمینه خواهید شنید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها