صعود تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی

رنکینگ المپیکی ماه اکتبر تکواندوکاران از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد که براساس آن، آرمین هادی‌پور، میرهاشم حسینی و سجاد مردانی با کسب مدال مسابقات گرندپری 2019 ژاپن، جایگاه خود را ارتقاء دادند.

صعود تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی
کد خبر: 347129
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۰:۰۹:۱۹

اعتمادآنلاین| ‌ در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن منهای 58 کیلوگرم کشورمان با کسب مدال نقره در مسابقات گرندپری به رده چهارم جدول صعود کرد. فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن نیز در رده بیست‌وسوم جای دارد.

در وزن 68 کیلوگرم میرهاشم حسینی با تصاحب مدال طلا گرندپری ژاپن در رده ششم قرار گرفت، سروش احمدی همچنان در رده چهاردهم قرار دارد و امیرمحمد بخشی رده بیستم را به نام خود ثبت کرده است.

محمدعلی خسروی در وزن منهای 80 کیلوگرم همچنان در رده بیست‌وهفتم قرار دارد و علی اشکوریان نیز رده بیست‌ونهم را به خود اختصاص داده است.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن به اضافه 80 کیلوگرم با کسب مدال برنز گرندپری 2019 جایگاه چهارمی را به خود اختصاص داد. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن با 4 پله صعود، رده بیست‌وپنجم را در اختیار دارد.

در گروه زنان ناهید کیانی در وزن منهای 49 کیلوگرم رده چهلم را به نام خود ثبت کرده است. مهلا مومن‌زاده دیگر نماینده این وزن نیز که در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال نقره شد در رده شصت‌ودوم قرار دارد.

پریسا جوادی در وزن منهای 57 کیلوگرم در رده پنجاه‌ونهم قرار گرفته است.

در وزن منهای 67 کیلوگرم یلدا ولی‌نژاد رده هجدهم را به خود اختصاص داده و کیمیا علیزاده دیگر نماینده این وزن جایگاه شصت‌وسوم را در اختیار دارد.

در وزن به اضافه 67 کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل نفر چهل‌وهفتم است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها