بیمقدار، نماینده مردم تبریز در مجلس:

پیش گرفتن راه دیپلماسی بهترین گزینه برای جهان است/ اروپایی‌ها نتوانستند به هیچ یک از تعهدات برجامی خود جامه عمل بپوشانند

شهاب الدین بیمقدار، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه اروپایی ها اقدام عملی در رابطه با برجام انجام نداده اند، گفت: انتظار اروپایی ها از ایران برای پایبندی کامل به تعهدات برجامی، غیر منطقی است، پیش گرفتن راه دیپلماسی اکنون بهترین گزینه برای جهان است.

پیش گرفتن راه دیپلماسی بهترین گزینه برای جهان است/ اروپایی‌ها نتوانستند به هیچ یک از تعهدات برجامی خود جامه عمل بپوشانند
کد خبر: 347134
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۰:۱۷:۵۲

اعتمادآنلاین| شهاب الدین بیمقدار، نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به انتظار اروپایی ها از ایران برای پایبندی کامل به تعهدات برجامی، گفت: خود اروپایی‌ها تا به امروز در خصوص برجام صرفا حرف زده اند و ما هیچ اقدام عملی از اروپایی ها در خصوص برجام ندیده ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه که ما امروز از اتحادیه اروپا می بینیم، بیانگر این است که آنان بدون اجازه آمریکا آب هم نمی خورند. اروپایی ها پیشنهاداتی را پس از خروج آمریکا از برجام برای دستیابی ایران به منافع خود در برجام مطرح کردند اما در عمل نتوانستد هیچ یک را اجرایی کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: اکنون نیز انتظار آنها از ایران برای پایبندی کامل به تعهدات برجامی، غیر منطقی است. از سوی دیگر ایران تا به امروز در چهارچوب برجام پیش رفته و از این پس نیز باید همین گونه پیش رود. ایران نباید به طور یکجانبه از برجام خارج شود بلکه باید به تلاش های خود برای حفظ برجام ادامه دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: خروج یکجانبه ایران از برجام می تواند قطعنامه های شورای امنیت را دوباره به میان آورد و ایران را از حقوق قانونی خود محروم کند. اکنون ایران باید بر دیپلماسی قوی خود تکیه زند. اکنون شاهد تحولاتی در منطقه هستیم و عربستان نیز اعلام آمادگی برای مذاکرات با ایران کرده است. پیش گرفتن راه دیپلماسی اکنون بهترین گزینه برای جهان است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها