سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

قرار شد حاج‌آقا ناطق به جلسات جامعه روحانیت مبارز بازگردد/ ناطق‌نوری نمی‌تواند حلال مشکلات باشد

سیدرضا اکرمی گفت: نباید انتظار داشته باشیم بازگشت ایشان تاثیر خاصی بگذارد. در واقع ناطق‌نوری نمی‌تواند حلال مشکلات باشد.

قرار شد حاج‌آقا ناطق به جلسات جامعه روحانیت مبارز بازگردد/ ناطق‌نوری نمی‌تواند حلال مشکلات باشد
کد خبر: 347237
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین از بازگشت احتمالی ناطق‌نوری به جلسات جامعه روحانیت مبارز خبر داد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در همین رابطه گفت: آقای موحدی کرمانی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت به حاج‌آقا ناطق گفته بود حالا که شما به جلسه مجمع برگشته‌اید در جلسه‌های جامعه روحانیت مبارز شرکت کنید که ایشان گفتند اگر از من دعوت شود،‌ می‌آیم. البته آقایان به آقای ناطق توصیه کردند به عنوان یکی از عضوهای قدیمی به طور مستمر در جلسات شرکت کنند که ایشان ظاهراً مشکلی نداشت و ان‌شاءالله از این به بعد جامعه روحانیت، آقای ناطق‌نوری را به عنوان یکی از اعضای ثابت خود خواهد دید.

اکرمی در پاسخ این سوال که «بازگشت ناطق‌نوری چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد» گفت: نباید انتظار داشته باشیم بازگشت ایشان تاثیر خاصی بگذارد. در واقع ناطق‌نوری نمی‌تواند حلال مشکلات باشد. به هر حال جامعه روحانیت مبارز در کنار آقای ناطق از چهره‌های شاخصی چون ابوترابی‌فرد، پورمحمدی و حاج‌آقا موحدی‌کرمانی هم بهره‌مند است و اگر قرار باشد اتفاق مثبتی رخ بدهد، لازم است همه در کنار یکدیگر تلاش کنند و امور را به خوبی اداره کنند.

رضا اکرمی در پایان سخنانش گفت: آقای ناطق‌نوری دلخوری‌هایی داشتند و به همین دلیل وقفه‌ای 10ساله در همراهی با جامعه روحانیت مبارز به وجود آمد. باید از این مساله درس بگیریم و سعی کنیم حتی‌المقدور در فضایی دوستانه و با کمترین اختلاف ممکن فعالیت کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها