کد خبر: 347248
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۳:۰۳:۰۰
| |

جمالی‌نوبندگانی خبر داد:

شکایت پروانه سلحشوری از موسوی لارگانی و زاهدی در دستورکار هیات نظارت

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از ارایه شکایت پروانه سلحشوری از آقایان زاهدی و موسوی لارگانی به دلیل اظهارات اخیر به هیات نظارت خبر داد و گفت: این شکایت در دستور کار قرار گرفت.

شکایت پروانه سلحشوری از موسوی لارگانی و زاهدی در دستورکار هیات نظارت
کد خبر: 347248
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۳:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد جمالی‌نوبندگانی، در توضیح نشست روز گذشته (سه شنبه 9 مهرماه) هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: شکایت پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران از آقایان محمدمهدی زاهدی و ناصر موسوی لارگانی نمایندگان مردم کرمان و فلاورجان به هیات نظارت ارایه شد، هیات نیز مقرر کرد این افراد در نشست هفته آینده حاضر شوند تا ضمن استماع نظرات آنها، درباره شکایت مذکور رأی نهایی را اعلام کنیم.

دعوت از سلحشوری برای ارایه توضیحات درباره موضوع «دختر آبی»

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همچنین از خانم پروانه سلحشوری در ارتباط با موضوعات مرتبط با «دختر آبی» دعوت خواهد کرد تا در نشست بعد توضیحات خود را ارایه کند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نمایندگان مجلس نیز به جهت شکایت وزیر نفت در نشست روز گذشته هیات نظارت حضور پیدا کرد و درباره مسائلی که آقای زنگنه درباره وی مطرح کرده بود، توضیحاتی را ارایه کرد.

جمالی نوبندگانی در ارتباط با شکایت آقای احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده از یکی از نمایندگان مجلس، یادآور شد: دبیر کمیسیون مربوطه تاکنون فایل صوتی مذاکرات را علی‌رغم تاکید نایب رئیس مجلس (مسعود پزشکیان) به هیات نظارت ارایه نکرده است، از این رو قرار شد پس از پیگیری موضوع، هیات نظارت نظر نهایی خود را اعلام کند.

شکایت ستاد امر به معروف اصفهان از صادقی و عارف

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان از آقای محمود صادقی به جهت برخی اظهارنظرهای اخیرشان در فضای مجازی شکایتی کرده بود که هیات نظارت، اظهارات این نماینده مردم تهران را خلاف وظیفه نمایندگی ندانست.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان از آقای محمدرضا عارف نیز شکایتی کرده بود اما هیات نظارت در نشست روز گذشته محتوای متن را شکایت تشخیص نداد لذا این موضوع مختومه اعلام شد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها