کد خبر: 347252
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۳:۰۶:۰۳
| |

فرمانده انتظامی استان زنجان:

زنجان، سی و یکمین استان در حوزه آلودگی به مواد مخدر است

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان از لحاظ نرخ آلودگی، سی و یکمین استان کشور در حوزه موادمخدر است، گفت: در هفت ماهه امسال 1150 کیلوگرم کشفیات موادمخدر داشتیم.

زنجان، سی و یکمین استان در حوزه آلودگی به مواد مخدر است
کد خبر: 347252
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۳:۰۶:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ سردار رحیم جهانبخش ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، با اشاره به اینکه حفظ و افزایش سرمایه‌های اجتماعی، مهم‌ترین هدف از برگزاری برنامه‌های هفته ناجا بوده است، اظهار کرد: 58 عنوان برنامه هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی در استان زنجان برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان هفته ناجا را بهترین فرصت برای نمایش دستاوردهای بخش‌های مختلف نیروی انتظامی دانست و گفت: حفظ و افزایش سرمایه‌های اجتماعی مهم‌ترین هدف از برگزاری برنامه‌های هفته ناجا است.

این مسئول به طرح انتظام‌بخشی مدارس اشاره کرد و گفت: پلیس پیرامون مدارس حاضر شده و تلاش دارد محیطی امن را برای فرزندان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه استان زنجان از لحاظ نرخ آلودگی سی و یکمین استان کشور در حوزه موادمخدر است، عنوان کرد: در هفت ماهه امسال 1150 کیلوگرم کشفیات موادمخدر داشتیم.

جهانبخش با اشاره به کاهش 43 درصدی وقوع قتل در استان نیز گفت: نرخ وقوع قتل در استان 4 دهم پایین‌تر از میانگین نرخ کشوری است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، از کاهش 50 درصدی شرارت در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان نزاع و درگیری در استان 253.5 درصد است، این در حالی است که این میزان در سطح کشور 431 درصد است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها