کریمی با همتایانش در تیم ملی کشتی کنار نمی‌آمد

یک روزنامه هندی به نقل از یکی از مقامات فدراسیون کشتی این کشور، از برکناری «حسین کریمی» سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی آزاد هند به دلیل کنار نیامدن با سایر همتایان خود در این تیم خبر داد.

کریمی با همتایانش در تیم ملی کشتی کنار نمی‌آمد
کد خبر: 347405
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۷:۳۹:۲۳

اعتمادآنلاین| ‌ روزنامه «نیوایندین اکسپرس» در گزارش خود نوشت: «حسین کریمی» اوایل سال جاری با سمت سرمربی به تیم ملی کشتی آزاد هند پیوست؛ همکاری که حدود 6 ماه پیش و در میان انبوه تقاضای هواداران آغاز شد؛ با این حال، این همکاری پایان تلخی داشت و فدراسیون کشتی هند بدون اینکه هیچ ضرب‌العجل یک ماهه‌ای را در اختیار کریمی قرار دهد، وی را اخراج کرد.

کریمی با قراردادی تا المپیک 2020 توکیو (31 آگوست 2020) از سوی وزارت ورزش هند در اختیار تیم ملی کشتی این کشور قرار گرفته بود.

«وینود تامور» معاون دبیر فدراسیون کشتی هند با تایید این خبر اظهار داشت: ما به دنبال گزینه‌های جدید هستیم.

کریمی در حالی سمت خود را در تیم ملی کشتی هند ترک می‌کند که رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در نورالسلطان قزاقستان به‌تازگی تمام شده و این تیم با کسب پنج مدال و چهار سهمیه المپیک، بهترین رکورد تاریخ خود را بر جای گذاشته است.

سرمربی ایرانی که با دستمزدی به مبلغ 3 هزار 500 دلار در ماه به استخدام تیم ملی کشتی هند در آمده بود، حقوق ماه جاری (اکتبر) را نیز دریافت خواهد کرد.

یکی از منابع داخلی فدراسیون کشتی هند در مصاحبه با این روزنامه هندی گفت: کریمی با همتایان هندی خود در تیم ملی کنار نمی‌آمد؛ از آنجا که هیچ علاقه‌ای به اقامت در مجموعه ورزشی وزارت ورزش و همخانه شدن با سایر مربیان نداشت برای او آپارتمانی در نزدیکی کمپ تیم ملی فراهم شد؛ علاوه بر این او در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان در قزاقستان از هم اتاق شدن با یکی از اعضای تدارکات تیم خودداری کرد و در نتیجه سه نفر از اعضای کاروان هند مجبور شدند در یک اتاق سر کنند.

کریمی در جریان بازی‌های المپیک 2016 ریو، هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت و موفق شد تا تیم ملی مردان کشورش را به سه مدال از جمله یک طلا برساند؛ با این وجود، دوران حضور وی در هند چندان موفقیت‌آمیز نبود و کریمی نتوانست نتایج مورد انتظار را برآورده کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها