کد خبر: 347518
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۱:۱۵:۳۲
| |

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه:

امام راحل با اقتدار وایمان خود هیبت قدرت‌ها را در هم شکست

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امام راحل با اقتدار و ایمان خود هیبت قدرت ها را در هم شکست و انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.

امام راحل با اقتدار وایمان خود هیبت قدرت‌ها را در هم شکست
کد خبر: 347518
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۱:۱۵:۳۲

اعتمادآنلاین| سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر پنجشنبه در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در مصلای بیت المقدس شهر اراک، اظهار داشت: امام راحل نمونه ای از تفسیر آیات عظیم قرآن بر سیمای یک انسان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب امام راحل یک حقیقت همیشه زنده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند بی نام خمینی این انقلاب در جهان شناخته شده نیست بنابراین سخن گفتن از شخصیت امام راحل بسیار باارزش است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امام راحل تمام انقلاب اسلامی و تمام دفاع مقدس است. ایشان نقش پیامبر گونه در هدایت جامعه ایفا کرد.

سر لشکر سلامی اظهار کرد: همانطور که مبارزه اسلام آن روزها از غار حرا آغاز شد، این بار از این سرزمین کلام امام جلوه گر شد و احیای اسلام به دست این عالم برجسته صورت گرفت و بر مسلمانان اثر گذاشت.

وی تاکید کرد: امام راحل اسلام را به سمت نقطه مرکز عالم هدایت کرد و هیبت پوشالی قدرت ها را شکست داد و گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها