کد خبر: 347564
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۳:۲۹:۵۱
| |

رنجبرزاده، عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد؛

تصمیم جدید مجلس درباره سفرهای خارجی نمایندگان/ سفرهای خارجی نمایندگان محدود می شود

اکبر رنجبرزاده، عضو هیات رئیسه مجلس از تصمیم جدید این هیئت برای کاهش سفرهای خارجی نمایندگان خبر داد و گفت: به منظور کاهش هزینه ها قرار است تنها سفر و مشارکت در مراسمی که حضور پارلمان جمهوری اسلامی ایران در آنها لازم و ضروری است انجام شود.

تصمیم جدید مجلس درباره سفرهای خارجی نمایندگان/ سفرهای خارجی نمایندگان محدود می شود
کد خبر: 347564
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۳:۲۹:۵۱

اعتمادآنلاین| اکبر رنجبرزاده، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر هیئت رئیسه مجلس، گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد که سفرهای خارجی نمایندگان به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم جدید هیئت رئیسه سفرهای غیر ضروری خارجی نمایندگان حذف می‌شود، افزود: همچنین قرار شد مسافرت‌ها به صورت اقتصادی (اکونومی) یعنی با درجه عادی انجام شود و دیگر بلیط‌های بیزینس کلاس دریافت نخواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: بنده به عنوان عضو ناظر هیئت رئیسه مجلس مامور شده‌ام، تا سفرها را بررسی کرده و به هیئت رئیسه گزارش دهم که چه سفرهای مورد تقاضا بوده و دلیل مخالفت و موافقت با آنها چه بوده است.

رنجبرزاده تاکید کرد: این تصمیم برای کاهش هزینه‌ها اخذ شده و قرار است تنها سفرها و شرکت تا مراسمی که حضور پارلمان جمهوری اسلامی ایران در آنها لازم و ضروری است انجام شود.

منبع:‌ تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها