کد خبر: 347597
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۵:۲۴:۰۰
| |

رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت:

خام فروشی در کشور کاهش یافت

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: خام فروشی در کشور کاهش یافته و هر چه که جلوتر می رویم شاهد کاهش خام فروشی های کنونی نیز خواهیم بود.

خام فروشی در کشور کاهش یافت
کد خبر: 347597
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۵:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، امروز در بازدید از برخی واحدهای صنعتی شهر رشت و شهرک سپیدرود در گفت و گو با خبرنگاران گفت: امروز واحدهایی در استان افتتاح شدند که مصداق مبارزه با خام فروشی هستند.

وی افزود: بارها اعلام کردیم که هدف ما مبارزه با خام فروشی است و برای تحقق این امر مهم از سرمایه گذاری در این بخش از صنعت، به ویژه در صنایع فلزی نظیر فولاد و مس حمایت می کنیم.

رحمانی ادامه داد: جلوگیری از خام فروشی در کنار توسعه کالاهای ساخت داخل از اولویت های کاری ما است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود، سرمایه گذاران، مدیران و رسانه ها برای تحقق اهداف پای کار بیایند تا با گام نهادن بیش از پیش در این مسیر شاهد اشتغال زایی برای جوانان و توسعه مناطق در استانها باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: شناسایی مزیت های مناطق در دست انجام است و برنامه داریم با آمایش سرزمینی و صنعتی گام های موثرتری برای استفاده بهینه از ظرفیت های استانها بهره بگیریم.

وی گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده خام فروشی در کشور کاهش یافته هر چه که به جلوتر برویم شاهد کاهش روزافزون خام فروشی در کشور خواهیم بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها