کد خبر: 347623
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۷:۵۵:۴۷
| |

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزیر علوم خبرداد؛

اعزام 2500 دانشجو زائر اولی در قالب طرح «نهضت رضوی»

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، گفت: در راستای تفاهم‌نامه وزارت علوم و آستان قدس رضوی، بیش از 2هزار و 500 دانشجو زائر اولی در ایام اربعین به صورت رایگان به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.

اعزام 2500 دانشجو زائر اولی در قالب طرح «نهضت رضوی»
کد خبر: 347623
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۷:۵۵:۴۷

اعتمادآنلاین| غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، عصر امروز در اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان که در مجتمع امین قم برگزار شد، گفت: وزارت علوم اهتمام ویژه‌ای به اعتلای علوم قرآنی دارد و برگزاری سی‌وچهار دوره از جشنواره قران و عترت دانشگاهیان تایید کننده این موضوع است.

وی افزود: بنای جمهوری اسلامی، ترویج و گسترش قرآن کریم و معارف آن است تاکنون اقدامات بسیاری در این راستا انجام گرفته است ولی باید این اقدامات ادامه داشته باشد تا تمام زندگی ما قرآنی باشد و فرهنگ قرآن و عترت در تمام بخش‌های زندگی ما جاری و ساری شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بیان کرد: جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان هر دوره گسترش یافته است و در سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت، دانشجویان در 33 رشته و در 6بخش به رقابت پرداختند و امیدواریم شاهد گسترش بخش‌های جشنواره باشیم.

وی از امضای تفاهم‌نامه وزارت علوم و آستان قدس رضوی در زمینه اجرای طرح "نهضت رضوی" خبر داد و ادامه داد: در راستای این تفاهم‌نامه، بیش از 2هزار و 500دانشجو زائر اولی در ایام اربعین به صورت رایگان به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها