کد خبر: 347631
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۹:۰۹:۵۴
| |

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد؛

فعال کردن 2 هزار واحد تولیدی در سال جاری

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، با بیان اینکه فعال کردن 2 هزار واحد تولیدی از برنامه های وزارت صمت در سال جاری است، تصریح کرد: تا سال 1400 در برنامه داریم 10 میلیارد دلار از کالای وارداتی را در داخل تولید کنیم.

فعال کردن 2 هزار واحد تولیدی در سال جاری
کد خبر: 347631
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۹:۰۹:۵۴

اعتمادآنلاین| رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در حاشیه سفر به گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به تشکیل قرارگاه رونق تولید در کشور اشاره کرد و گفت: سال گذشته حفظ وضع موجود تولید و اشتغال راهبرد اصلی ما بود و با تشکیل قرارگاه رونق تولید و کار جهادی توانستیم تحریم را خنثی کنیم.

وی از افزایش تولید در کشور نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: امسال در صدور مجوزها 8 درصد افزایش داشتیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فعال کردن 2 هزار واحد تولیدی از برنامه های وزارت صمت در سال جاری است، تصریح کرد: تا سال 1400 در برنامه داریم 10 میلیارد دلار از کالای وارداتی را در داخل تولید کنیم.

وی، به واردات 80 درصد از چادر مشکی مورد نیاز کشور اشاره کرد و یادآور شد: تا 3 سال آینده طبق برنامه ریزی های انجام شده، در تولید چادر مشکی به خودکفایی می رسیم.

رحمانی با اشاره به سابقه گیلان در تولید پوشاک به طور سنتی و قدیمی، اظهار کرد: ورود برای فعال کردن واحدها به طور مردمی در گیلان حائز اهمیت است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها