محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

گزارش مستندی درباره صندلی فروشی به کمیسیون نیامده است/ وزیر بهداشت مستنداتش درباره فروش صندلی در برخی دانشگاه‌ها را ارائه کند

رئیس کمیسیون آموزش مجلس خواستار ارائه مستندات وزیر بهداشت درباره فروش صندلی در برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی به این کمیسیون جهت بررسی بیشتر شد.

گزارش مستندی درباره صندلی فروشی به کمیسیون نیامده است/ وزیر بهداشت مستنداتش درباره فروش صندلی در برخی دانشگاه‌ها را ارائه کند
کد خبر: 347666
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۰۸:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره ورود کمیسیون آموزش به موضوع دانشجوی قلابی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی و به دنبال آن طرح بحث فروش صندلی در برخی دانشگاه‌ها گفت: تاکنون گزارش مستندی درباره صندلی فروشی به کمیسیون ارائه نشده است لذا ما از وزیر بهداشت می خواهیم که مستندات خود در این باره را به کمیسیون جهت بررسی ارائه کند.

وی تاکید کرد که کمیسیون باید در وهله اول صحت و سقم این موضوع را تائید کند که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی حتما با آن برخورد می شود.

اخیر نمکی وزیر بهداشت در توئیتر خود اعلام کرده بود که بعد از مقابله با اخلال‌گران در حوزه دارو، دستور برخورد با جریان های فساد در کنکور پزشکی و فروش صندلی دانشگاه را صادر کرده، تاکنون نتایج مهمی حاصل شده و به زودی به قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

روز گذشته نیز اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره دستگیری 211 دانشجو در علوم پزشکی وزارت بهداشت گفت: بنده مکرر تاکید کردم که همه کسانی که مصاحبه و اطلاع رسانی می کنند در گفته هایشان دقت داشته باشند؛ الان بر سر موضوعاتی که بر اساس بی دقتی اعلام شده صحبت می‌کنیم.

اول مسئولین وزارت بهداشت گفتند متخلفین را به قوه قضاییه معرفی کردیم، بعد گفتند معرفی خواهیم کرد و بعد گفتند جلوی ورود آنان را گرفته‌ایم. مسئولین وزارت بهداشت حرف های متناقضی زدند. به ما گزارشی ارائه نشده است. ما اطلاع دقیقی نداریم. بدیهی است وقتی اسامی را اعلام کنند پیگیری می کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها