کد خبر: 347743
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۰:۵۵:۱۹
| |

مجید کیانپور، عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

توزیع لاستیک تاریخ مصرف گذشته در بازار

مجید کیانپور، عضو کمیسیون عمران مجلس با فاجعه‌بار خواندن فروش لاستیک‌های غیراستاندارد و منقضی شده در بازار، گفت:‌قوه قضائیه باید با متخلفان برخورد و آن ها را به اشد مجازات برساند تا دیگر برای کسب سودهای کلان با زندگی و جان مردم بازی نکنند.

توزیع لاستیک تاریخ مصرف گذشته در بازار
کد خبر: 347743
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۰:۵۵:۱۹

اعتمادآنلاین| مجید کیانپور، عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که عرضه لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار غیرقابل گذشت و بخشش است، اظهار کرد: به طور حتم وزارت صنعت، معدن و تجارت باید نسبت به موضوعات مطروحه درباره فروش لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار پاسخ دهد، چون متولی اصلی این حوزه است.

وی افزود: فروش لاستیک های غیراستاندارد و منقضی شده یک موضوع فاجعه بار است، چراکه با استفاده از این لاستیک ها خطر بروز ترکیدگی تایر و تصادف چندین برابر می شود.

وی تاکید کرد: قوه قضائیه باید با متخلفان برخورد و آن ها را به اشد مجازات برساند تا دیگر برای کسب سودهای کلان با زندگی و جان مردم بازی نکنند.

به گفته وی، کمیسیون عمران در صورت صحت موضوع، به مسئله عرضه لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار ورود خواهد کرد و در این رابطه نشستی با حضور مسئولان وزارتخانه های راه و صنعت برگزار می شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها