مرز خسروی امروز بازگشایی می‌شود؟

در حالی که دبیر استاد اربعین استان کرمانشاه از بازگشایی مجدد مرز خسروی تا پیش از ظهر امروز (12 مهرماه) خبر داده بود اما این مرز کماکان مسدود است؛ از این رو به زائران پیشنهاد می‌شود که فعلا برای تشرف به عتبات از سایر مرزها تردد نمایند.

مرز خسروی امروز بازگشایی می‌شود؟
کد خبر: 347798
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۲:۲۱:۳۸

اعتمادآنلاین| ‌ صبح امروز دبیر استاد اربعین استان، از بازگشایی مجدد مرز خسروی تا پیش از ظهر امروز (12 مهرماه) خبر داد.

این خبر در حالی از سوی بهرام نژاد عنوان شد که بنابر اخبار رسیده ، به نظر نمی‌رسد که امروز مرز خسروی مجدداً بازگشایی شود.

انسداد مرز خسروی به دلیل ناآرامی‌های اخیر در کشور عراق است و با توجه به اینکه مسیر تردد زائرینی که از این مرز به عتبات مشرف می‌شوند از بغداد می گذرد، مقامات مسئول در کشور عراق تصمیم گرفتند که به صورت موقت مرز خسروی مسدود باشد.

البته روز گذشته برای ساعاتی مرز چذابه نیز به همین علت مسدود شد، اما بعد از ظهر همان روز مجدد فعالیت خود را از سر گرفت. در حال حاضر فعالیت مرز خسروی متوقف شده است و زائران در محل‌های از پیش تعیین شده اسکان داده شده‌اند و امکانات رفاهی دریافت می‌کنند.

نکته‌ای که وجود دارد و باعث افزایش سردرگمی زائران عتبات در استان کرمانشاه شده، مصاحبه‌های مکرر و گاهی عجولانه مسئولین استانی است، به صورتی که از روز گذشته مسئولان بر بازگشایی چند ساعته مرز تاکید کرده‌اند اما هنوز مرز خسروی مسدود است؛ از این رو به زائران پیشنهاد می شود که برای تشرف به عتبات از سایر مرزها تردد نمایند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها