کد خبر: 347823
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۳:۰۴:۵۰
| |

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی :

مبارزه با فساد سیاسی‌بازی نیست

 محمدشریعتمداری  گفت: به تعبیر امام راحل، شهدا چراغ هدایت هستند و  مسیری را هموار کردند که جامعه بتواند در جهت رشد و تعالی حرکت کند. او تاکید کرد: جنگ ما حق طلبانه و برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بود و در طول تاریخ دفاع مقدس  ،شهدای ما جزء مظلومان تاریخ هستند. 

مبارزه با فساد سیاسی‌بازی نیست
کد خبر: 347823
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۳:۰۴:۵۰

اعتمادآنلاین| ‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار و گفت‌و‌گوی صمیمانه با فرزندان شاهد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبارزه با فساد و دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی ، سیاسی بازی نیست و حمایت از شفافیت و جوان‌سازی بخش های مدیریتی کشور ازاصول و اهداف انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

محمدشریعتمداری گفت: به تعبیر امام راحل، شهدا چراغ هدایت هستند و مسیری را هموار کردند که جامعه بتواند در جهت رشد و تعالی حرکت کند. او تاکید کرد: جنگ ما حق طلبانه و برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بود و در طول تاریخ دفاع مقدس ،شهدای ما جزء مظلومان تاریخ هستند.

وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی اشاره کرد: هنوز انقلاب در آغاز راه خود بود که جنگی را به کشور تحمیل کردند اما رزمندگان با کمترین تجهزیات و در برابر دشمن ایستادگی کرد.

شریعتمداری افزود: درهشت سال دفاع مقدس خلوص نیت حرف نخست را می‌زد و باید در دفاع از انقلاب اسلامی وارزش‌های آن ایستادگی کرد.

وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی در پاسخ به سخنان صمیمانه فرزندان شاهد این وزارتخانه یاد آورشد: جوانان امروز اهل معامله و تعارفات نیستند بلکه به دنبال ایده‌های نوین و شفاف سازی هستند و باید شرایطی را فراهم کنیم که به اصول اخلاقی انقلاب بازگردیم.

او با اشاره به گستردگی وظایف در وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی تصریح کرد: باید با کمک یکدیگر به مسیر پیشرفت جامعه دست پیدا کنیم.

وزیر تعاون ، کارو رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: فرزندان شاهد می‌توانند با روحیه انقلابی خود گام‌هایی قوی برای پیشرفت کشور بردارند.

در این دیدار چند ساعته که در این سال ها برای نخستین بار میان فرزندان شاهد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر انجام شد تک تک حاضران درددل های خود را صمیمانه با شریعتمداری در میان گذاشتند و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تک تک سخنان از دل بر آمده فرزندان شهید پاسخ گفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها