مصاحبه‌ای که حتی رژیم صهیونیستی برای دیدن آن لحظه شماری می‌کرد

معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: با توجه به اهمیت مصاحبه دبیر کل حزب‌الله لبنان، رژیم صهیونیستی مراجعات بسیاری برای دیدن متن مصاحبه انجام داده بود.

مصاحبه‌ای که حتی رژیم صهیونیستی برای دیدن آن لحظه شماری می‌کرد
کد خبر: 347826
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۳:۱۰:۲۰

اعتمادآنلاین| اواخر شهریور امسال با انتشار گفت‌وگوی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان یکی از شاخص‌ترین و اثرگذارترین چهره‌های مقاومت نظر هر مخاطبی را به خود جلب می‌کرد.

مصاحبه با شاخص‌ترین و اثرگذارترین چهره‌ی جبهه مقاومت، آنقدر هیجان‌انگیز است که هر مخاطبی را تشنه آن می‌کند.

انتشار این مصاحبه در مجامع بین المللی و حتی رسانه‌های معاند، بازنشر مناسبی داشت تا جایی که به گفته مهدی فضائلی معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب رژیم صهونیستی برای دیدن آن لحظه شماری می‌کرد.

مهدی فضائلی معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با اشاره به بازتاب مصاحبه دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار کرد: این مصاحبه طولانی‌ترین مصاحبه رسانه‌ای ایشان است و من از خودشان سوال کردم که تاکنون مصاحبه تفصیلی داشته‌اند که فرمودند این مصاحبه طولانی‌ترین گفت‌وگوی مطبوعاتی بنده است.

او افزود: این مصاحبه برای نشریه مسیر انجام شد که این هفته نسخه چاپ آن منتشر می‌شود، همچنین عکس روی جلد این نشریه تصویر «مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله» است که بازتاب‌های زیادی به همراه داشته است.

فضائلی ادامه داد: یکی از مباحث مطرح شده در این مصاحبه موضوع قبل از انقلاب بود، همچنین تحلیلی درباره وضعیت منطقه، بیان خاطراتی از سید حسن نصرالله و نقش مقام معظم رهبری در منطقه از جمله موضوعات دیگر این مصاحبه به شمار می‌رفت.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: بر اساس رصد‌های انجام گرفته از داخل سرزمین‌های اشغالی و رژیم صهونیستی مراجعات زیادی برای دیدن متن مصاحبه صورت گرفته بود و این امر نشان دهنده آن است که مصاحبه برای دشمن حائز اهمیت بوده و قطعا برای اشراف به مسائل منطقه در این چهل سال این مصاحبه بهترین مرجع به حساب می‌آید.

فضائلی در پاسخ به این پرسش که آیا رهبرمعظم انقلاب اسلامی این مصاحبه را مشاهده کردند،یادآور شد: اطلاعی در این رابطه ندارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها