کد خبر: 347868
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۴:۲۰:۰۰
| |

سه نماینده مجلس به تماشای «خاتون» نشستند

سه نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تماشای نمایش «خاتون» نشستند.

سه نماینده مجلس به تماشای «خاتون» نشستند
کد خبر: 347868
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۴:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد، سیدصادق طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اردستان و علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس به همراه تعدادی از خانواده شهدای دفاع مقدس به تماشای نمایش «خاتون» به کارگردانی و نویسندگی حسین عالم بخش در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران نشستند.

سیدصادق طباطبایی‌نژاد پس از تماشای این نمایش با تشکر از عوامل کار از کارگردان تا تهیه کننده و بازیگران گفت: به نظرم بازی خوب بازیگران حال و هوای مساعدی برای مخاطب ایجاد کرده بود. ایده نمایش و پردازش آن توسط نویسنده و کارگردان نیز خوب بود.

علیرضا محجوب دیگر نماینده مجلس که به تماشای نمایش «خاتون» نشسته بود، نیز عنوان کرد: من یک زمانی با تئاتر خیلی عجین بودم، خصوصا با نمایش‌هایی که مربوط به کربلا بود. این نمایش نیز به نظر من از حیث صحنه، داستان پردازی بدیع، جالب و پر از زیبای‌های هنری بود.

رییس خانه کارگر در پاسخ به این سوال که برای صنف کارگر چه دغدغه‌ای در عرصه تئاتر داشته و دارد، گفت: ما یک زمانی جشنواره سالانه تئاتر کارگری برگزار می‌کردیم منتها دستگاه های مسئول دیگر با ما همکاری نکردند و ما هم نتوانستیم جشنواره را ادامه دهیم وگرنه 10 سال ما دراین عرصه فعالیت کردیم.

امیدواریم از این پس بتوانیم تئاتر را از نو زنده کنیم و همین امشب برای ما الهام‌بخش شد که حرکت‌هایی درعرصه تئاتر دینی و آیینی داشته باشیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها