کد خبر: 347899
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۵:۴۹:۲۳
| |

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور:

بخش بزرگی از افتخارات ایران مرهون حافظان امنیت است

وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی تأکید کرد که بخش بزرگی از صفحات زرین تاریخ ایران، مرهون تلاش‌های بی‌دریغ فرزندان این مرز و بوم است که پای در راه حفظ نظم نهاده‌اند.

بخش بزرگی از افتخارات ایران مرهون حافظان امنیت است
کد خبر: 347899
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۵:۴۹:۲۳

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد که متن آن در ادامه می‌خوانید.

«تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران همواره مشحون و مملو از افتخارها و سربلندی‌هایی است که صفحات این کتاب درخشان به واسطه رشادت‌های فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلاب این مرز و بوم رقم خورده است.

بلاتردید در این میان بخش بسیار بزرگی از این صفحات زرین مرهون تلاش‌های مخلصانه، مؤمنانه و بی‌دریغ فرزندان این مرز و بوم است که پای در راه حفظ نظم و ارزش‌های این انقلاب نهاده و در این مسیر لباس سبز خدمت و ایثار را در بر کردند.

فرارسیدن هفته ناجا فرصت مغتنمی است که اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت پایدار ـ که به فرموده رسول اکرم(ص) یکی از دو نعمت ناشناخته نزد بشر است ـ به آحاد ملت شریف ایران اسلامی معرفی و بازنمایی شده و از زحمات شبانه‌روزی جان برکفان این نیروی انقلابی و ولایتمدار تقدیر و تشکر به عمل آید.

ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و والامقام و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته ناجا را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور تبریک و تهنیت می گویم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها