کد خبر: 347996
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۰۹:۴۱:۵۳
| |

رئیس سازمان امداد و نجات:

چهار استان متاثر از سیل بودند/ 300 نفر تاکنون امدادرسانی شدند

رئیس سازمان امداد و نجات درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده در استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 16 شهرستان و 22 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین متاثر از سیل بوده‌اند.

چهار استان متاثر از سیل بودند/ 300 نفر تاکنون امدادرسانی شدند
کد خبر: 347996
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۰۹:۴۱:۵۳

اعتمادآنلاین| ‌ مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات درباره آخرین خبرها از سیل و آبگرفتگی در برخی نقاط کشور تا صبح امروز گفت: از 9 مهر ماه لغایت 13 مهر تا ساعت 5 صبح چهار استان (سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، فارس، هرمزگان) متاثر از سیل بوده‌اند.

وی ادامه داد: 16 شهرستان (خاش، سرباز، سیب و سوران، فنوج، مهرستان، زیرکوه، داراب، شیراز، قیر و کارزین، فسا، خنج، لارستان، زرین دشت، بندرعباس، جاسک و میناب) متاثر از سیل بوده‌اند.

سلیمی درباره امدادرسانی به 22شهر، روستا و مناطق عشایرنشین گفت: تاکنون به 300 نفر امدادرسانی شده و 137 نفر هم اسکان اضطراری شده‌اند. تعداد فوت شدگان نیز 5 نفر است که 3 نفر در جاسک و 2 نفر در میناب بوده‌اند. همچنین تعداد گیرافتادن در مسیر سیلاب 405 نفر گزارش شده است. در این میان 17 دستگاه خودرو نیز رهاسازی شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: 35 تیم شامل 132 نفر به محل اعزام شدند و 16 دستگاه چادر، 59 دستگاه تخته پتو، 58 ست شستشو، 382 قوطی کنسرو جات و 113 کیلوگرم قند و شکر به محل حادثه اعزام شده است. امدادرسانی در سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان ادامه دارد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها