کد خبر: 348039
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۰:۲۹:۰۰
| |

انتقاد گنج خانلو از فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران/ چه کار کنم تا ثابت شود خوب هستم؟

رکابزن ایران با گلایه از اعزام نشدن به مسابقات قهرمانی جهان گفت: من دیگر باید چه کار کنم تا فدراسیون متوجه شود رکابزن خوبی هستم.

انتقاد گنج خانلو از فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران/ چه کار کنم تا ثابت شود خوب هستم؟
کد خبر: 348039
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۰:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‎ محمد گنج خانلو درباره ی از دست دادن مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی جهان بیان کرد: فدراسیون عنوان کرد که نتوانسته اند ویزا بگیرند. البته من بعدا از رییس فدراسیون هم شنیدم که ما به مسابقات هم می رفتیم، نمی توانستیم نتیجه بگیریم. من نمی دانم باید چه کاری انجام دهم تا ثابت کنم رکابزن خوبی هستم. آخرین سال من در رده امید بود که آن را هم از دست دادم.

او ادامه داد: در مسابقات جهانی هر ساله تیم هایی حضور دارند که اصلا نتیجه هم نمی گیرند اما باز هم شرکت می کنند. البته اگر به مسابقات جهانی می رفتم، مطمئن باشید برای گرفتن نتیجه بود.

گنج خانلو در پاسخ به این پرسش که یعنی فدراسیون پیگیری جدی برای گرفتن ویزا نداشت، تاکید کرد: به من که گفته شد سفت و سخت پیگیر بوده اند. البته بعید می دانم چون چند نفر به خود من گفتند اگه به آنها گفته می شد می توانستند کاری انجام دهند.

او در مورد آمادگی خود در تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان نیز گفت: در تور ایران - آذربایجان امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم. قرار است به همراه سپاهان در تورهای دیگری هم شرکت کنیم البته اگر جلوی پای ما سنگ نیاندازند. چون لیگ برتر پیست را قبل از تور سربالای ما برگزار کردند و حتی باشگاه هم نامه زد که زمان آن تغییر کند اما فدراسیون قبول نکرد. این در حالی است که خودشان می دانستند حضور در لیگ پیست چقدر می تواند وضعیت پاهای ما را برای تور سربالا خراب کند.

گنج خانلو در مورد اینکه فدراسیون دوچرخه ای که او در اختیار داشت را پس گرفت، تصریح کرد: دوچرخه ای از فدراسیون در اختیار داشتم اما بعد از این همه مدالی که برایشان آوردم به من گفتند باید این دوچرخه را پس بدهم. من نیز دوچرخه را پس دادم و پولهایم را جمع کردم و توانستم با تهیه لوازم دست دوم یک دوچرخه تهیه کنم.

او در مورد شانس خود برای اعزام به المپیک تاکید کرد: در المپیک که یک سهمیه داریم و همان یک سهمیه هم باقی می ماند و دو سهمیه نخواهد شد. این که چه کسی برود دست فدراسیون است اما مهم این است کسی برود که مسابقه را تمام کند. در المپیک ریو رکابزنان سربالارو اعزام شدند اما حتی به مسیر سر بالایی هم نرسیدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها