کد خبر: 348048
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۰:۳۹:۴۶
| |

موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

شکوه و عظمت انقلاب اسلامی هر روز بیشتر می‌شود

سید مصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: انقلاب اسلامی روز به روز با شکوه و عظمت بیشتر در دنیا ادامه مسیر می‌دهد.

شکوه و عظمت انقلاب اسلامی هر روز بیشتر می‌شود
کد خبر: 348048
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۰:۳۹:۴۶

اعتمادآنلاین| صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان همدان صبح امروز در سومین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور مدیریت ارشد استان و مدیران تعدادی از دستگاه‌های اجرایی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، تعدادی فرماندهان نیروهای مسلح و جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) برگزار شد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با بیان اینکه موفقیت، استقامت، جهاد، شهادت و پایمردی در مقابل استکبار جهانی از خصوصیات جمهوری اسلامی است اظهار کرد:‌ یکی از مسایل مهم کشور نیز حفظ امنیت است.

سید مصطفی موسوی اصفهانی با تقدیر از همه کسانی که در ایجاد امنیت و ادامه آن برای این مملکت سهیم هستند گفت: انقلاب اسلامی روز به روز با شکوه و عظمت بیشتر در دنیا ادامه مسیر می‌دهد.

وی با اشاره به هدف قرار دادن هواپیمای ایران با 300 سرنشین در اوایل انقلاب بیان کرد: در جمهوری اسلامی به جایی رسیدیم که پهپاد پیشرفته آمریکا را سرنگون می‌کنیم و اقتدار پوشالی مستکبران را زیر سوال می‌بریم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی گفت: اقتدار امروز در سایه امنیتی است که شما تلاش‌گران عرصه امنیت شبانه روز برای آن استقامت کرده‌اید.

وی با اشاره به مسئله امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: یکی از مواردی که در قیام اباعبدالله(ع) تاکید شد امر به معروف و نهی از منکر بوده و شما نیز در ادامه این مسیر لبیک به «هل من ناصر ینصرنی» گفته‌اید.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها