کد خبر: 348079
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۱:۱۷:۲۸
| |

احتمال معاوضه گریزمان و نیمار

همزمان با انتشار گزارش‌ها مبنی بر اختلاف مابین «لیونل مسی» و «آنتوان گریژمان»، باشگاه بارسلونا پرونده معاوضه مرد فرانسوی با «نیمار» را برای تابستان سال آینده باز کرد.

احتمال معاوضه گریزمان و نیمار
کد خبر: 348079
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۱:۱۷:۲۸

اعتمادآنلاین| ‌ براساس گزارش تارنمای Le10Sport، کاتالان‌ها همچنان برای بازگرداندن مهاجم برزیلی به نیوکمپ اشتیاق دارند و گزارش‌ها حاکی از آن است که سران بارسا قصد دارند تا گریژمان را به عنوان وزنه‌ای همتراز، وارد معامله انتقال نیمار کنند.

این در حالی است که مهاجم تیم ملی فرانسه به‌تازگی یعنی در تابستان سال جاری و با قراردادی به ارزش 107 میلیون پوند «واندا متروپولیتانو» را به مقصد نیوکمپ ترک کرده است.

گریژمان در مصاحبه اخیر خود از روزهای سخت حضور در جمع آبی اناری ها صحبت کرده و از سخت بودن برقراری ارتباط با فوق ستاره آرژانتینی ابراز ناراحتی کرده است؛ اظهاراتی که مسی در واکنش به آن، گفته است که به وضوح هیچ مشکلی با گریژمان ندارد.

نخستین روزهای حضور ستاره فرانسوی در بارسا به نوعی بهم ریخته بوده و در جریان هفت بازی تنها موفق به ثبت سه گل شده است؛ موضوعی که برای «ارنستو والورده»، استفاده همزمان از «لوئیس سوارز»، مسی و گریژمان را در نوک پیکان هجومی آبی‌اناری‌ها به چالشی بزرگ بدل کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها