کد خبر: 348210
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۴:۵۸:۴۵
| |

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت احوال:

کارت ملی هوشمند 46 میلیون نفر تحویل داده شده است

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت احوال گفت: تاکنون 86.5 درصد از جمعیت کشور برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده‌اند که برای بیش از 46 میلیون نفر کارت صادر و تحویل آنان شده است.

کارت ملی هوشمند 46 میلیون نفر تحویل داده شده است
کد خبر: 348210
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۴:۵۸:۴۵

اعتمادآنلاین| ‌ ناصر صامعی روز شنبه در آیین تودیع و معرفی مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی، تعداد ثبت‌نام شدگان برای دریافت کارت هوشمند را تاکنون 54 میلیون نفر در کشور اعلام کرد و افزود: سال‌های اخیر اقدامات خوبی در سازمان انجام شده است که یکی از این برنامه‌ها صدور کارت‌های ملی هوشمند است که باید تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسید اما به دلایلی موفق نشدیم.

وی از بازنگری قانون ثبت احوال خبر داد و گفت: بحث بازنگری قانون ثبت احوال از سال 73 آغاز شد، 2 سال پیش نیز کارهای عملیاتی و اجرایی آن آغاز شد و در مدت یک تا 2 ماه آینده نیز به پایان می‌رسد.

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت احوال عنوان کرد: کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی به مدت 3 سال متوالی نیز از دیگر دستاوردهایی است که در حوزه ثبت احوال در سال‌های اخیر محقق شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: یک انسان تربیت شده قرآنی همیشه در حال مبارزه است، در احادیث نیز آمده است مومنان کسانی هستند که ایمان به خدا دارند و با مال و جانشان در راه خدا جهاد می‌کنند لذا اگر اینگونه نباشیم نقش بازی کرده‌ایم.

صامعی با تاکید بر اینکه صداقت، رفاقت، صمیمت، همدلی و هماهنگی برای یک تشکیلات عزت است یادآور شد: در محیط اداری اگر تهمت، غیبت، افترا و دروغ باشد ذلت سازمانی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در ابلاغ‌های جدید سازمان ثبت احوال از سال 95 توجه به کرامت انسانی همکاران مورد توجه قرار گرفته است گفت: انسان محترم به دیگران نیز احترام می‌گذارد و کارمندانی که محترم شمرده نشوند نمی‌تواند به ارباب رجوع هم احترام بگذارد.

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت احوال افزود: باید عزت سازمانی حفظ شود تا کارمندان مردم را نیز عزیز بشمارند و نتیجه این عزت‌ها ارایه خدمت بهتر به مردم خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ثبت احوال کمترین میزان تخلفات به لحاظ مراجعات مردمی را دارد اظهار داشت: این نشان دهنده رعایت احترام و شخصیت مردم و فرهنگ سازمانی است.

صانعی عنوان کرد: در چهار سال گذشته 40 درصد مدیران استانی مامور به خدمت از دستگاه‌های دیگر بوده‌اند که آشنایی آنها با سازمان حداقل دو سال زمان می‌برد.

وی یادآور شد: با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده امروز همه مسئولان می‌دانند که سازمان ثبت احوال غیر از نیروهای سازمانی مدیر نمی‌پذیرد.

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت احوال گفت: در حال حاضر در ستاد سازمان فرد مامور به خدمت از دیگر سازمان‌ها نداریم و دو تا سه نفر باقی مانده نیز امسال تعیین تکلیف می‌شوند.

در این آیین«علیرضا مهرآور» به عنوان مدیرکل جدید ثبت احوال خراسان جنوبی معرفی و از خدمات «مجتبی فاطمی» مدیرکل سابق ثبت احوال استان نیز قدردانی شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها