کد خبر: 348216
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۵:۰۵:۰۰
| |

نخستین اظهارات «برنی سندرز» پس از ترخیص از بیمارستان + ویدئو

«برنی سندرز» سناتور شناخته‌شده و کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا که به دلیل مشکل قلبی بستری شده بود، بعد از مرخص شدن از بیمارستان یک فیلم کوتاه برای حامیانش منتشر کرد.

نخستین اظهارات «برنی سندرز» پس از ترخیص از بیمارستان + ویدئو
کد خبر: 348216
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۵:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| «برنی سندرز» نماینده مردم ایالت «ورمونت» در مجلس سنای آمریکا و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری این کشور بعد از ترخیص از بیمارستان با انتشار یک فیلم در فضای مجازی، از سرگیری مبارزات انتخاباتی خود را اعلام کرد.

این قانونگذار شناخته‌شده کنگره آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات سوم نوامبر2020 (13 آبان ماه سال 1399) ابتدا در صفحه توئیتر خود نوشت: «من می‌خواهم از پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان دسرت اسپرینگز (شهر لاس وگاس) به خاطر مراقبت پزشکی فوق‌العاده‌شان تشکر کنم. بعد از دو روز نیم بستری شدن در بیمارستان، من خیلی سرحال هستم و بعد از گذراندن یک زمان کوتاه استراحت، آماده برگشتن به سرکار (ازسرگیری مبارزات انتخاباتی) خواهم بود».

برنی سندرز همچنین همراه همسرش یک فیلم در صفحه فضای مجازی خود منتشر کرد و از هوادارانش تشکر کرد.

سناتور ایالت ورمونت گفت: «سلام به همگی. ما در لاس وگاس هستیم. همین چند ساعت قبل از بیمارستان مرخص شدم و حالم خیلی بهتر شده است. فقط می‌خواهم از شما به خاطر عشق و محبتتان تشکر کنم، به زودی شما را در کارزار انتخاباتی خواهم دید».

در این فیلم، همسر برنی سندرز هم خطاب به حامیان او گفت: «از همه شما ممنونم (شما) واقعا باعث ایجاد تغییر مثبت (در قضیه بیماری سندرز) شدید».

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها