کد خبر: 348253
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۶:۲۷:۵۱
| |

تاتنهام باز هم شکست خورد

برایتون با شکست تاتنهام در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان به طور موقت به رده دوازدهم صعود کرد.

تاتنهام باز هم شکست خورد
کد خبر: 348253
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۶:۲۷:۵۱

اعتمادآنلاین| ‌ تیم‌های برایتون و تاتنهام امروز از ساعت 15 به وقت تهران در ورزشگاه‌ آمکس و در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر صفر تیم میزبان به اتمام رسید و نتیجه‌ای عجیب رقم خورد.

ستاره اول این میدان پدیده 19 ساله برایتون، آرون کونولی 19 ساله بود که در اولین حضور فیکس خود در بازی‌های خانگی موفق شد 2 بار در دقایق 35 و 65 برای تیمش گلزنی کند. دیگر گل آبی سفیدها توسط نیل مائوپی در دقیقه سوم زده شد. با این نتیجه برایتون 9 امتیازی شد و به طور موقت به رده دوازدهم صعود کرد. تاتنهام در ادامه روند نزولی خود با 11 امتیاز در رده ششم باقی ماند اما قطعا تا پایان هفته این رده تغییر خواهد کرد.

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم برایتون مانند هفت هفته قبلی در ترکیب تیمش حضور نداشت و 90 دقیقه روی نیمکت نشست. او امروز در لیست مارک ویلموتس برای اردوی جدید تیم ملی هم حضور نداشت تا روز بدش کامل شود.

دیگر اتفاق قابل ذکر این بازی مصدومیت هوگو لوریس در دقیقه سه بود که از ناحیه دست دچار شکستگی شد و جای خود را به گازانیگا داد. به نظر می‌رسد این دروازه بان فرانسوی چند ماهی نتواند به میدان برود و بازی کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها