کد خبر: 348328
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۰۸:۳۷:۰۰
| |

نویر:

خیلی راحت گل می‌خوریم و این مشکل بزرگ ما است

سنگربان باتجربه بایرن مونیخ بعد از شکست برابر هوفنهایم از مشکل بزرگ این تیم سخن به میان آورد.

خیلی راحت گل می‌خوریم و این مشکل بزرگ ما است
کد خبر: 348328
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۰۸:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بایرن مونیخ در هفته هفتم رقابت های بوندسلیگا غافلگیر شد. بایرن که در آلیانس آره نا از هوفنهایم پذیرایی کرد با نتیجه دور از انتظار دو بر یک تن به شکست داد. تیم کواچ در حالی در این دیدار تن به شکست داد که هفته قبل در لیگ قهرمانان اروپا توانسته بود تاتنهام را با نتیجه 7 بر دو آن هم در لندن شکست دهد.

نویر سنگربان بایرن از مشکل اصلی بایرن گفت. او بعد از بازی این‌گونه واکنش نشان داد: خیلی راحت گل می‌خوریم و این مشکل بزرگ ما است و همه بازیکنان مقصر هستند. در میدان پیروز شدن مجانی و به آسانی به دست نمی‌آید حتی اگر در ورزشگاه خانگی و برابر تیمی که تنها 5 امتیاز دارد بازی کنید.

او ادامه داد: برای پیروز شدن باید برنامه و نظم لازم را داشت و تیم نهایت تلاش خود را به کار گیرد. پیروز شدن برابر هیچ تیمی آسان نیست. بعد از پیروزی روحیه بخش برابر تاتنهام با انگیزه بسیار خوبی پای به این بازی گذاشتیم اما متاسفانه دو گل آسان دریافت کردیم و در نهایت هم تن به شکست دادیم.

بایرن مونیخ با وجود شکست در این دیدار به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به فرایبورگ، لایپزیگ و لورکوزن در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها