کد خبر: 348348
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۰۹:۱۲:۰۰
| |

خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

راه‌اندازی راه‌آهن چابهار-زاهدان تا پایان دولت دوازدهم

خیراله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، از راه‌اندازی خط ریلی چابهار-زاهدان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: با تصویب اعتبار 300 میلیون یورویی از محل صندوق توسعه ملی در هفته گذشته در هیات دولت، این خط ریلی را در صورت تخصیص به موقع تا پایان عمر دولت دوازدهم راه اندازی می‌کنیم.

راه‌اندازی راه‌آهن چابهار-زاهدان تا پایان دولت دوازدهم
کد خبر: 348348
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| خیراله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، گفت: با موافقت مقام معظم رهبری، تایید رئیس جمهوری و هیات دولت از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی می‌توانیم راه آهن چابهار-زاهدان را به طول 610 کیلومتر راه‌اندازی کنیم که اگر تخصیص اعتبار و تسهیلات مصوب آن به موقع انجام شود، تا پایان دولت این خط ریلی راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: هفته گذشته حدود 300 میلیون یورو تسهیلات برای این پروژه در هیات دولت تصویب شد که بر اساس این مصوبه قرار است این تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی پرداخت شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: البته تاکنون نیز این خط ریلی پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته است و به عنوان مثال در زیر سازی آن پیشرفت 58 درصدی داشته‌ایم و از سوی دیگر نیز تا امروز از محل اعتبارات سالانه مصوب حدود 1500 میلیارد تومان برای این خط ریلی هزینه شده است.

خادمی گفت: پروژه ریلی چابهار-زاهدان به طول 610 کیلومتر بوده و با توجه به اینکه با تصمیم اخیر دولت می‌توانیم از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی نیز استفاده کنیم، اگر این تسهیلات و اعتبارات به موقع به پروژه برسد، می‌توانیم در زمان مقرر آن را تحویل داده و راه‌اندازی کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها