کد خبر: 348398
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۰۹:۵۶:۰۰
| |

معرفی 2 هزار و 800 نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به سازمان تامین اجتماعی

2 هزار و 800 نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در مهرماه به جمع بیمه‌شدگان صندوق اعتباری هنر پیوستند.

معرفی 2 هزار و 800 نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به سازمان تامین اجتماعی
کد خبر: 348398
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۰۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدحسین سیدزاده (مدیرعامل صندوق اعتباری هنر) گفت: صندوق در 4 بخش بیمه تأمین اجتماعی، بیمه تکمیلی، تسهیلات، طرح تکریم و کمک مستمری خدمات خود را به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ارائه می‌دهد.

طبق توافق سازمان تأمین اجتماعی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران واجد شرایط با معرفی‌نامه این صندوق، تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرند.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در ادامه افزود: پیش از این 52 هزار نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند.

سیدزاده خاطرنشان کرد: اعضا صندوق اعتباری هنر می‌توانند ضمن برخورداری از حمایت‌های مربوط به بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد، شامل فوت و بازنشستگی، از کمک ویژه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی معادل 10 درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار در هر سال، بابت حق بیمه ماهانه برخوردار شوند و 8 درصد توسط فرد پرداخت می‌شود.

او در ادامه افزود: در سال 98 طی دو مرحله تعداد 5 هزار و 200 نفر را به سازمان تأمین اجتماعی معرفی کردیم که از این میان 2 هزار و 800 نفر در ماه جاری از سراسر کشور از خدمات بیمه برخوردار می‌شوند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها