کد خبر: 348419
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

نامزد ریاست جمهوری تونس تبلیغاتش را متوقف کرد

یکی از 2 نامزد دور دوم ریاست جمهوری تونس، به دلیل اینکه رقیبش از شرایط برابر تبلیغات برخوردار نیست، فعالیت انتخاباتی خود را متوقف کرد.

نامزد ریاست جمهوری تونس تبلیغاتش را متوقف کرد
کد خبر: 348419
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یکی از 2 نامزد دور دوم ریاست جمهوری تونس، به دلیل اینکه رقیبش از شرایط برابر تبلیغات برخوردار نیست، فعالیت انتخاباتی خود را متوقف کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، قیس سعید یکی از 2 نامزد انتخابات ریاست جمهوری تونس که به دور دوم صعود کرده است، به دلایل اخلاق‌مداری، و به خاطر اینکه رقیبش از فعالیت انتخاباتی محروم است، تبلیغات انتخاباتی‌اش را متوقف کرد.

قیس سعید در بیانیه‌ای، با اشاره به اینکه چون رقیبش از داخل زندان موفق به رسیدن به دور دوم انتخابات شده است قادر نیست مستقیماً به فعالیت‌های تبلیغاتی بپردازد، اعلام کرد: شخصاً به دلایل اخلاقی دیگر دست به هیچ نوع فعالیت انتخاباتی‌ای نخواهد زد تا با رقیبم «نبیل القروی» در شرایط برابری به موعد انتخابات برسم.

او در عین حال تاکید کرد در حالی دست به این اقدام می‌زند که باور دارد در جریان انتخابات، شرایط تبلیغات و فرصت فعالیت‌های انتخاباتی بین تمامی نامزدها برابر نیست و او از بسیاری از ابزارها بی‌بهره بوده است.

گفتنی است نبیل القروی که به دور دوم انتخابات راه یافته، قبل از آغاز تبلیغات دور اول انتخابات به اتهام پولشویی بازداشت شد و دادگاه حکم آزادی او را صادر نکرد، اما با وجود این بعد از قیس سعید، نامزد مستقل که بیش از 18 درصد از آرا را به خود اختصاص داد، موفق شد با بیش از 15 درصد در رده دوم قرار گیرد و راهی دور دوم انتخابات شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها