کد خبر: 348441
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۰:۳۲:۱۸
| |

پوچتینو در آستانه اخراج

منابع نزدیک به باشگاه تاتنهام از احتمال برکناری مائوریسیو پوچتینو در صورت ادامه شرایط این تیم سخن گفتند.

پوچتینو در آستانه اخراج
کد خبر: 348441
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۰:۳۲:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از تایمز، اوضاع برای مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام خوب پیش نمی‌رود و این مربی روزهای دشواری را در تاتنهام سپری می‌کند. تیم تحت هدایت او در یک هفته در دو دیدار 10 گل دریافت کرد. شکست 7 بر 2 برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و در ادامه 3 بر صفر برابر برایتون در لیگ برتر باعث شده است تا پوچتینو در آستانه برکناری از این تیم قرار گیرد.

هر چند این مربی در نشست خبری خود عنوان کرد ترسی از برکناری از تاتنهام ندارد ولی نتایج ضعیفی که تاتنهام در این فصل کسب کرده است برخلاف انتظارات مدیران باشگاه بوده است.

به بدبیاری‌های تاتنهام در لیگ برتر باید مصدومیت سنگین هوگو لوریس دروازه بان باتجربه این تیم را نیز اضافه کرد. اتفاقی که باعث خواهد شد این دروازه بان مدت‌ها از میادین دور باشد و این می‌تواند ضربه دیگری برای تیم تاتنهام نیز باشد.

تاتنهام بعد از تعطیلات باید برابر واتوفرد قرار گیرد و در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا در دور پایانی مرحله رفت لیگ قهرمانان به دیدار ستاره سرخ خواهد رفت که هر دو دیدار در زمین خانگی این تیم خواهد بود و باید دید پوچتینو می‌تواند در این دو دیدار تیمش را به شرایط اوج برگرداند یا وداعی زودهنگام در این فصل با تیمش خواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها