واکنش ساموئل ال.جکسون به صحبت‌های اسکورسیزی:

فیلم‌های مارول، فیلم هستند/ ممکن است کسی فیلم‌های اسکورسیزی را دوست نداشته باشد

ساموئل جکسون یکی از بازیگران اصلی فیلم‌‌های مارول به نظرات مارتین اسکورسیزی در مورد تولیدات این کمپانی پاسخ داد.

فیلم‌های مارول، فیلم هستند/ ممکن است کسی فیلم‌های اسکورسیزی را دوست نداشته باشد
کد خبر: 348476
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۱:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ساموئل جکسون به صحبت‌های مارتین اسکورسیزی مبنی بر اینکه فیلم‌های مارول سینمای واقعی نیستند، واکنش نشان داد.

ساموئل جکسون گفت: صحبت‌های مارتین اسکورسیزی مثل این است که بگویم شخصیت باگز بانی بامزه نیست. فیلم‌های مارول فیلم هستند. ممکن است فیلم‌های او (اسکورسیزی) را نیز کسی دوست نداشته باشد.

او همچنین ادامه داد: هر کس نظری دارد و منظور من این است نمی‌توانیم کسی را از ساختن فیلم منصرف کنیم.

این صحبت‌ها در پی مصاحبه کارگردان مرد ایرلندی با مجله امپایر مطرح شد که فیلم‌های مارول را به پارک‌های موضوعی تشبیه کرده بود.

اسکورسیزی گفته بود: می‌دانید تلاش کردم، اما این فیلم‌ها را نمی‌توانم ببینم. اگر صادق باشم، نزدیک‌ترین تصور من به این فیلم‌ها با وجود اینکه بازیگران آن همه تلاش خود را در هر شرایطی انجام می‌دهند این است که آن‌ها شبیه پارک‌های موضوعی هستند. این فیلم‌ها سینمایی نیست که انسان می‌خواهد توسط آن با انسان‌های دیگر تبادل داشته باشد.

جکسون با تحسین تایلر پری گفت: هر کسی در مورد کار‌هایی که انجام دهد و با موفقیت به اتمام برساند رویا پردازی می‌کند.

تایلر یکی از این افراد است که تصورات خود را به واقعیت نزدیک می‌کند و هر کسی این تیز هوشی را ندارد که قطعا خارق‌العاده است.

این بازیگر مارول تاکید که شخصیت محبوب نیک فیوری که در فیلم سینمایی«مرد عنکبوتی:دور از خانه» و بخش کوتاهی در «انتقامجویان:جنگ ابدیت» شاهد آن بودیم در فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» تاکنون حضور نداشته است اگرچه امید دارد این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها