کد خبر: 348490
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۱:۳۶:۳۹
| |

امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش:

پیاده‌روی اربعین به مولفه قدرت جهان اسلام تبدیل شده است/ ضرورت آموزش مهارت به دانشجویان و افسران دانشگاه شهید ستاری

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین به مولفه قدرت جهان اسلام تبدیل شده است، به تشریح اقدامات این نیرو برای ارائه خدمات به زائران اربعین پرداخت.

پیاده‌روی اربعین به مولفه قدرت جهان اسلام تبدیل شده است/ ضرورت آموزش مهارت به دانشجویان و افسران دانشگاه شهید ستاری
کد خبر: 348490
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۱:۳۶:۳۹

اعتمادآنلاین| امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پیاده روی اربعین به مولفه قدرت جهان اسلام تبدیل شده است، گفت: دانشگاه هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش برنامه‌های بسیار متنوعی برای پیاده روی اربعین دارد.

او افزود: تعدادی از دانشجویان دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش در پیاده‌روی بزرگ اربعین شرکت و در موکب‌های مختلف نیز به عنوان خادم به زائران گرانقدر ارائه خدمات خواهند کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش مسئولیت موکب‌های مرز مهران را عهده‌دار خواهد بود، تصریح کرد: کمک‌های بهداشتی و درمانی بسیار وسیعی را تدارک دیده‌ایم و در حال ارسال به منطقه هستند؛ روزانه بیش از 5 هزار پرس غذا برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مرز مهران از سوی ارتش پخت خواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، ترابری زائران اربعین حسینی از نقاط مختلف کشور به مرز مهران را از دیگر برنامه‌های این نیرو عنوان و خاطرنشان کرد: ناوگان زمینی ما به همین منظور در اختیار ستاد اربعین قرار گرفته است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در مورد دانشگاه ستاری، راهبرد مناسبی را پیش بینی کردیم، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که افسران جوان و با دانشی را در نیروی هوایی ارتش تربیت کنیم به همین منظور برنامه‌های آموزشی را طوری تنظیم کرده‌ایم تا در کنار آموختن علم، مهارت نیز آموخته شود و مهارت دانشجویان افزایش یابد.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش دارای کارگاه‌های فنی بسیاری خوبی است، ادامه داد: نیروی هوایی ارتش تخصص و تجهیزات محور است و افسران نیروی هوایی باید حتما مهارت‌های لازم را برای نگهداری، تعمیر، ارتقا، بهینه‌سازی و ساخت تجهیزات پیشرفته هوانوردی را داشته باشند.

فرمانده نیروی هوایی خاطرنشان کرد: آموزش مهارت برای ما اهمیت فراوانی داشته و انشالله با تربیت دانشجویانی با این ویژگی در آینده ما شاهد افسرانی با دانش، با مهارت و متعهد باشیم که کیفیت آنان به مراتب بالاتر از وضعیت فعلی خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها